Φωτιά στη Ρόδο: Σε λειτουργία από το ΥΠΕΞ το γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών στο αεροδρόμιο

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας για όλους όσοι θέλουν να φύγουν κι έχουν χάσει τα ταξιδιωτικά έγγραφά τους
1'

Σε λειτουργία τέθηκε, εντός του Διεθνούς Αερολιμένα της Ρόδου, στον τερματικό σταθμό 1, γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του Υπουργείου Εξωτερικών.

Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, κατά τη διάρκεια των εκκενώσεων εξαιτίας της μεγάλης πυρκαγιάς.

To Help Desk στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.

Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα: +30 6985889650 / 6983209611

Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: +306977960941

H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του Υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία.

Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα:

+30 210 368 1350 /

+30 210 368 1259 /

+30 210368 1730.

Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο: +30 2131331200.