Έρχονται τα Yellow Box στη Θεσσαλονίκη για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού

Στο φλέγον πρόβλημα του κυκλοφοριακού αναφέρθηκε η Διευθύντρια Τροχαίας Θεσσαλονίκης

kykloforia
Μποτιλιάρισμα στη λεωφόρο Βούλγαρη στη Θεσσαλονίκη
Photo: INTIME
3'

Η προσπάθεια να μην είμαστε ώρες εγκλωβισμένοι στους δρόμους θα γίνει, αλλά ελπίδες δεν μπορώ να δώσω. Θα πρέπει να είμαι αντικειμενική». Αυτό απάντησε η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου, μιλώντας στην εκπομπή του Status fm, όπως αναφέρει το thestival.gr, ερωτηθείσα για το κυκλοφοριακό πρόβλημα που είναι βέβαιο ότι θα δημιουργηθεί με την έναρξη των εργασιών για το Flyover.

«Όπως είπε και ο Αριστοτέλης νομίζω «αν δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον άνεμο ρύθμισε τα πανιά. Άρα επειδή και μείς θα βρεθούμε σε μια δεδομένη κατάσταση θα πρέπει να την ρυθμίσουμε με βάση τις ανάγκες που έχουμε. Όπως είπα και στα παιδιά μου, θα κοιμάστε νωρίτερα το βράδυ, θα ξυπνάτε νωρίτερα το πρωί για να προλαβαίνουμε να είμαστε νωρίτερα το πρωί στο σχολείο» ανέφερε και συνέχισε:

«Υπάρχει βεβαίως η δέσμευση από την Πολιτεία για ενίσχυση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης με επιπλέον 100 τροχονόμους. Νομίζω ότι όταν αρχίσουν και έρχονται οι πρώτοι θα φανεί και η διαφορά στο οδικό μας δίκτυο. Πιστέψτε με όμως ότι αυτό δεν είναι πανάκεια για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Το οδικό δίκτυο στο Πολεοδομικό συγκρότημα της πόλης είναι παλιό και κατασκευάστηκε για τις ανάγκες της εποχής του 60 και 70. Το πρόβλημα διογκώνεται γιατί στερούμαστε στο κέντρο χώρων στάθμευσης τους οποίους χρειαζόμαστε άμεσα. Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και στα άκρα της πόλης και οι πολίτες να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς».

Ερωτηθείσα αν υπάρχει σχεδιασμός για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού όταν αρχίσουν τα έργα για το Flyover η κ. Παπαγεωργοπούλου ανέφερε: «Όποιος σχεδιασμός και να υπάρχει αν δεν υπάρχει το κατάλληλο οδικό δίκτυο να διοχετευθεί η κυκλοφορία, είναι ημίμετρα. Να το πούμε και να είμαστε ειλικρινείς σε όσους μας ακούνε αυτή τη στιγμή. Από κει και πέρα θα πρέπει ο καθένας να επαναπροσδιορίσει τους χρόνους μετακίνησης του. Προσωπικά εγώ δεν θα κινούμαι με το περιπολικό, αλλά με την υπηρεσιακή μηχανή. Εμείς βεβαίως έχουμε κάνει έναν σχεδιασμό με ό,τι έχουμε στα χέρια μας και είναι έτοιμος από τον Απρίλιο. Ήδη προσπαθούμε να δώσουμε περισσότερο χώρο σε βασικούς οδικούς άξονες από παράνομα παρκαρισμένα. Είναι δεδομένο ότι θα συνεχίσουμε ακόμα πιο εντατικά σε συνδυασμό και με την ενίσχυση που θα πάρουμε».

Έρχεται το Yellow Box

Ερωτηθείσα γιατί δεν επεμβαίνουμε στα φανάρια αφού υπάρχει έλλειψη τροχονόμων η κ. Παπαγεωργοπούλου ανέφερε: «Και το φανάρι έχει κάποιους χρόνους όπου μπορεί να ρυθμιστεί και επειδή δεν υπάρχει κατάλληλο οδικό δίκτυο δεν θα μπορεί να διοχετεύσει την κυκλοφορία. Έτσι σε αυτή την κατεύθυνση έχουμε ενεργοποιήσει τους Δημάρχους για την κατασκευή, την διαγράμμιση του Yellow Box. Θα δείτε μέσα στις επόμενες εβδομάδες να υπάρχουν σε βασικές διασταυρώσεις της πόλης μας κάποια κίτρινα τετράγωνα στους οδικούς δρόμους. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιος να προχωρήσει από το σημείο που βρίσκεται εάν υπάρχει κίνδυνος να κλείσει την διασταύρωση γιατί ο δρόμος στον οποίο θέλει να κατευθυνθεί είναι γεμάτος από αυτοκίνητα. Θα προσφέρει πολύ στην κυκλοφορία. Μπορεί και 30%».

Σε ερώτηση σε ποια παράβαση είναι… πρωταθλητές οι θεσσαλονικείς ανέφερε:

«Δυστυχώς η υπερβολική ταχύτητα είναι στην πρώτη θέση των παραβάσεων και η έλλειψη στάθμευσης, το παλαιωμένο οδικό δίκτυο και η συσσώρευση πολλών επαγγελματικών στεγών και υπηρεσιών στο κέντρο της πόλης, τα μεγαλύτερα προβλήματα».

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή