Μεγάλα προβλήματα στις συγκοινωνίες - Χαλασμένα λεωφορεία εκτελούν δρομολόγια τρόμου

Δρομολόγια τρόμου αναγκάζονται να κάνουν οι επιβάτες που μετακινούνται με τα αστικά λεωφορεία. Αιτία, ο γερασμένος στόλος και η κακή - έως και ανύπαρκτη- συντήρηση.

Μεγάλα προβλήματα στις συγκοινωνίες - Χαλασμένα λεωφορεία εκτελούν δρομολόγια τρόμου
Φωτιά σε λεωφορείο
Eurokinissi
2'

Λεωφορεία που δεν πιάνουν τα φρένα, ανοίγουν οι πόρτες με κίνδυνο να βρεθεί κάποιος στην άσφαλτο, σπασμένα τζάμια αλλά και φθαρμένα λάστιχα, καταγγέλλουν επιβάτες για τα λεωφορεία της γραμμής που εκτελούν δρομολόγια στην Αθήνα.

Βρώμικα πατώματα και ρωγμές που έχουν επιδιορθωθεί πρόχειρα με συρραπτικό. Σκισμένα, λερωμένα καθίσματα. Σπασμένα φώτα, στοπ που υπολειτουργούν και το κουμπί για αποβίβαση χαλασμένο. Επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά λεωφορείο κάνουν λόγο για μια ατελείωτη ταλαιπωρία. Πολύωρη αναμονή, συνωστισμός και άσχημες συνθήκες μετακίνησης.

Την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου είχε εκδηλωθεί πυρκαγιά σε λεωφορείο στην πλατεία Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Οι επιβάτες απομακρύνθηκαν άμεσα, δίχως να κινδυνεύσουν, από το λεωφορείο, το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο της γραμμής 914 (Ομόνοια- παλιά Κοκκινιά). Όπως είχε αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΣΥ, οι πρώτες ενδείξεις κάνουν λόγο για βλάβη στον κινητήρα.

Σε μια άλλη περίπτωση η οροφή έχει πέσει στα κεφάλια επιβατών ενώ σε ακόμα ένα περιστατικό, η καμπίνα ενός λεωφορείου είχε πλημμυρίσει.

«Τα παράθυρα κολλάνε κάποιες πόρτες δεν ανοίγουν κάποια στοπ όταν πατάς, δεν δίνουν το σήμα μπροστά». «Είναι πολύ συχνό να χαλάνε κιόλας και να σταματάμε μέσα στην μέση». «H κατάσταση στα λεωφορεία είναι απαράδεκτη, τα καθίσματα είναι πολύ βρώμικα δεν έχουν συντηρηθεί». «Δραματική η κατάσταση, δραματική. Ειδικά μερικές γραμμές δεν έχουν όριο», αναφέρουν πολίτες στην κάμερα του MEGA.

Η «ταυτότητα» των συγκοινωνιών της Αθήνας

Από το 2019 έως σήμερα στα 1.059 λεωφορεία στην Αττική προστέθηκαν περίπου 300 μεταχειρισμένα, άγνωστης μέσης ηλικίας, και άλλα περίπου 200 μέσω της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα αντικατάστασης μέσα στο 2023 θα έχουν αποσυρθεί 168 οχήματα και το 2024 άλλα 61 με δεδομένο ότι ο μέγιστος χρόνος λειτουργίας ενός τυπικού αστικού λεωφορείου είναι τα 18 έτη.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον Απρίλιο του 2024 θα δοθούν στην κυκλοφορία 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή