Οικονόμου: Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν την πυκνότερη και εντονότερη παρουσία της Τροχαίας
Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου, τόνισε σε συνέντευξή του στα Παραπολιτικά ότι τα στατιστικά στην καταγραφή των παραβάσεων επιβεβαιώνουν την εντονότερη παρουσία της Τροχαίας, η οποία μπορεί μόνο να ρυθμίζει την κυκλοφορία και όχι να διαπλατύνει δρόμους που κατασκευάστηκαν με προδιαγραφές παλαιότερων δεκαετιών.
Γίνεται πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια τον τελευταίο 1,5 μήνα με πυκνότερη παρουσία της Τροχαίας και αυτό δεν είναι αυθαίρετο. Αν δει κανείς τα στατιστικά των ελέγχων και των παραβάσεων που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα θα οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι κάποιος ελέγχει αυτές τις παραβάσεις, κάποιος κόβει τα πρόστιμα. Άρα για να είναι κατά πολύ πολλαπλάσιες του προηγούμενου διαστήματος, αυτό σημαίνει πως είναι περισσότεροι τροχονόμοι στον δρόμο και κάνουν περισσότερη δουλειά. Προφανώς και πρέπει όπως πρέπει να βελτιωθούμε περισσότερο και να ενισχύσουμε την εμφανή αστυνόμευση παντού με ένα προσωπικό που είναι συγκεκριμένο, δεν μπορεί να πολλαπλασιαστεί από τη μία στιγμή στην άλλη.
Τα τεκμήρια δεν αμφισβητούνται από τις καταγεγραμμένες παραβάσεις με βάση και την παρουσία των τροχονόμων τις απογευματινές ώρες που δεν υπήρχαν. Θέλω να ξεκαθαρίσω είναι ότι η Τροχαία έχει έναν ρόλο να παίξει, αρκετά καθοριστικό, σε ό,τι αφορά τον περιορισμό της ταλαιπωρίας στην κίνηση. Είναι αντικειμενικός γεγονός, γιατί ακούω τους ανθρώπους να αγανακτούν, βλέπω και διαφόρους που γράφουν πράγματα υπερβολικά, δεν ξέρω για ποιους άλλους λόγους, όταν η πόλη είναι γεμάτη με διαδηλώσεις, ειδικά το τελευταίο διάστημα, μετά από αυτό που έχουμε με την επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ.
Ο νόμος που έχουμε ψηφίσει, αφορά διαδηλώσεις που να είναι 50-150 άνθρωποι και ως επί το πλείστον εφαρμόζεται. Όταν στον δρόμο έχεις 7 και 8 και 10.000 ανθρώπους… θέλω να πω ότι το τελευταίο διάστημα έχουμε αρκετές τέτοιες κινητοποιήσεις. Ζούμε σε μία πόλη στην οποία οι υποδομές της έχουν από πολύ καιρό ξεπεράσει τον κόσμο, τα αυτοκίνητα, το υκλοφοριακό βάρος που σηκώνουν.
Ο Κηφισός για παράδειγμα, είναι ένας δρόμος που ένα ατύχημα να γίνει, μπλοκάρει για αρκετό χρονικό διάστημα. Είχαμε πει ότι θα τοποθετήσουμε σε δύο σημεία του Κηφισού γερονοφόρα οχήματα για να μικρύνουμε το χρόνο απόκρισης, όταν υπάρχουν συγκρούσεις ή ακινητοποιήσεις οχημάτων. Και αυτό συμβαίνει. Τα γερανοφόρα οχήματα είναι σε δύο σημεία του Κηφισού μόνιμα, οι μοτοσικλετιστές ανεβοκατεβαίνουν.
Η Τροχαία, ωστόσο, δεν μπορεί ούτε να διαπλατύνει, ούτε να κατασκευάσει δρόμους. Ούτε μπορεί η Τροχαία ξαφνικά να κάνει τον Κηφισό να αποκτήσει περισσότερες λωρίδες, να αλλάξει μια αρχιτεκτονική του δρόμου που έχει κατασκευαστεί εδώ και δεκαετίες».