Κίνηση τώρα: «Ουρές» χιλιομέτρων στον Κηφισό - Οδηγοί μιλούν στο Newsbomb.gr

Απέραντο «ποτάμι» αυτοκινήτων ο Κηφισός με τα έργα ασφαλτόστρωσης να δημιουργούν ακόμα μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα στην άνοδο. Κίνηση και στο ρεύμα καθόδου

Κίνηση τώρα: «Ουρές» χιλιομέτρων στον Κηφισό - Οδηγοί μιλούν στο Newsbomb.gr
3'

Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης που πραγματοποιήθηκαν στον Κηφισό στο ύψος της Αχαρνών έχουν προκαλέσει απίστευτο μποτιλιάρισμα στο ανοδικό ρεύμα.

Οι οδηγοί ζουν την τελευταία εβδομάδα καθημερινά έναν εφιάλτη από νωρίς το πρωί και μέχρι αργά το βράδυ.

Για ακόμα μια ημέρα λοιπόν, τα αυτοκίνητα παραμένουν ακινητοποιημένα σε όλο το «Ποτάμι» με την κίνηση να ξεκινάει πριν την είσοδο του Κηφισού στο Νέο Φάληρο και να φτάνει μέχρι το ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας.

Μεγάλο το πρόβλημα και στην κάθοδο με την καθιερωμένη κίνηση να αρχίζει από το ύψος της Λυκόβρυσης και να φτάνει μέχρι το ύψος του Περιστερίου.

Όπως δήλωσαν οδηγοί στην κάμερα του Newsbomb.gr η κίνηση στους δρόμους του Λεκανοπεδίου είναι ένα καθημερινό και αναπόφευκτο φαινόμενο.

Συγκοινωνιολόγος εξηγεί πώς μπορούμε να αποφύγουμε την κίνηση

Την εκτίμηση πως οι μοτοσυκλέτες της Τροχαίας και οι γερανοί που θα περνούν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει στον Κηφισό ότι θα ξεμπλοκάρει την κυκλοφορία, εξέφρασε ο συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου μιλώντας στην εκπομπή στην ΕΡΤ.

Ο ίδιος πρόσθεσε σχετικά ότι είναι αναγκαίο να υπάρχουν γρήγορες παρεμβάσεις -στο μισό- και το υπουργείο κάνει πάρα πάρα πολύ καλά σε αυτή την περίπτωση, δρώντας με τον ανωτέρω τρόπο.

Κληθείς να σχολιάσει ότι μπαίνουν και 750 κάμερες στην Αττική τόσο προληπτικά για την παρακολούθηση εγκληματικών ενεργειών όσο και για τις τροχαίες παραβάσεις, σημείωσε:

«Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να έχουμε έναν τροχονόμο σε κάθε γωνία. Οι παραβάσεις συμβαίνουν όταν συμβαίνουν και ο καλύτερος, οικονομικότερος και αποδοτικότερος τρόπος να τις καταγράφουν μέσα από κάμερες, όπως συμβαίνει και στον υπόλοιπο κόσμο, δεν είναι κάτι καινούργιο. Δεν έχουμε άπειρους πόρους ώστε να έχουμε το προσωπικό της Τροχαίας παντού. Συνεπώς, είναι πολύ καλό το τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από όλους αυτούς τους ανθρώπους και να αφήσουμε την τεχνολογία να κάνει τη δουλειά της, όπως συμβαίνει και αλλού».

Στο ερώτημα πόση ώρα βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του ένας οδηγός ο οποίος είναι εγκλωβισμένος σε ώρες αιχμής στην άνοδο και στην κάθοδο του Κηφισού, ανέφερε:

«Εγώ εκτιμώ ότι είναι τουλάχιστον το διπλάσιο απ' ό,τι θα έκανε υπό κανονικές συνθήκες. Δηλαδή θεωρώ ότι περνάμε μια, μπορεί και μιάμιση ώρα την ημέρα στο αυτοκίνητο όμως και αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως πολύ περισσότερο χρόνο. Διότι η καθυστέρηση προφανώς δημιουργεί κι άλλες επιπτώσεις ψυχολογικές σε εμάς. Ο χρόνος που δαπανούμε είναι πάρα πάρα πολύ μεγάλος. Είναι τουλάχιστον μία ώρα περισσότερο από ότι θα κάναμε αν δεν είχαμε κυκλοφοριακή συμφόρηση.

(…) Έχουμε υπολογίσει ότι σε σχέση με τη βραδινή ώρα που στο ποτάμι χρειάζεσαι για να πας Πειραιά – Κηφισιά περίπου 25 λεπτά, χρειάζεσαι γύρω στο τριπλάσιο αυτή τη στιγμή για να “κατέβεις” σε ώρες αιχμής. Οπότε μπορεί και πολύ περισσότερo από την ώρα – ενδεχομένως “ξοδεύουμε” μία ώρα πάνω και μία ώρα κάτω. Μπορεί και δύο ώρες».

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή