Ακρίβεια: Οι μισοί Έλληνες βάζουν «κόφτη» στις αγορές τροφίμων
«Κόφτη» ακόμα και στην αγορά τροφίμων βάζουν ή σκέφτονται να βάλουν οι μισοί Έλληνες προκειμένου να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της ακρίβειας.
Ήδη τα νοικοκυριά έχουν κόψει έξοδα από βασικές κατηγορίες όπως ρούχα, παπούτσια, βιβλία, παιχνίδια, προϊόντα ομορφιάς. Στο κάδρο πλέον μπαίνει και η εξοικονόμηση χρημάτων από τα τρόφιμα, την ώρα που για πολλούς πολίτες το καλάθι του νοικοκυριού γεμίζει με φθηνότερα προϊόντα προκειμένου να βγει ο μήνας.
Χαρακτηριστικά είναι τα αποτελέσματα νέας έρευνας της Focus Bari που αναφέρει πως οι μισοί Έλληνες δηλώνουν πως τους επόμενους 12 μήνες θα δαπανήσουν λιγότερα για την αγορά τροφίμων και ποτών. Το αντίστοιχο διεθνές ποσοστό είναι μόλις 24%, δηλαδή ένας στους τέσσερις.
Προκειμένου οι πολίτες να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις αγορές καθώς πλησιάζουν οι γιορτές το υπουργείο Ανάπτυξης σχεδιάζει το καλάθι Χριστουγέννων προκειμένου το εορταστικό τραπέζι να γεμίσει με γλυκά αλλά και άλλα είδη.
Δείτε το βίντεο από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN:
Τι συζήτησε ο Σκρέκας με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ
Στο μεταξύ, νωρίτερα το πρωί ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας είχε συνάντηση με τον σύνδεσμο επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ Ελλάδος για την αντιμετώπιση φαινομένων αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, με έμφαση στις αλλαγές που προωθούνται για το πλαίσιο των προσφορών.
Στο «τραπέζι» έπεσε μάλιστα και η μεταρρύθμιση που μελετά το υπουργείο Ανάπτυξης σχετικά με τη λειτουργία της αγοράς και του εμπορίου. Παράλληλα, συζητήθηκαν και οι δυνατότητες διεύρυνσης της πρωτοβουλίας για προϊόντα με μόνιμη μείωση τιμής που ήδη προσεγγίζουν τα 1.000.
«Εμείς θέλουμε προσφορές και εκπτώσεις, δεν θέλουμε παραπλανητικές προσφορές, που σκοπό έχουν να εξαπατήσουν τον καταναλωτή», τόνισε ο υπουργός.
Διαβάστε επίσης:
Φορολογικό νομοσχέδιο: Αλλαγές λίγο πριν την κατάθεση στη Βουλή
Νέα τιμολόγια ρεύματος: Οι ποινές και τα κομβικά σημεία
ΑΑΔΕ - myPROPERTY: Επέκταση της ψηφιακής υποβολής των δηλώσεων φόρου κληρονομιάς