Απροσπέλαστη η Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου λόγω των έργων αγωγού - Ουρές 19 χιλιομέτρων, αναμονή 2 ωρών
Μεγάλες κυκλοφοριακές επιπτώσεις έχουν προκαλέσει τα έργα σύνδεσης του νέου υποθαλάσσιου αγωγού ρευματοδότης που θα συνδέει την Αττική με την Κρήτη. Τα έργα ξεκίνησαν το βράδυ της Δευτέρας 12/3/2024 στο ρεύμα της νέας εθνικής Αθηνών - Κορίνθου με κατεύθυνση προς Κόρινθο και σήμερα το πρωί προκλήθηκαν ουρές χιλιομέτρων με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλες καθυστερήσεις και να δοκιμάζεται η υπομονή των οδηγών.
Ειδικότερα, κατά τις πρωινές ώρες αιχμής η ουρά των οχημάτων από την Ελευσίνα έφτασε σχεδόν μέχρι το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο που σημαίνει ότι ξεπέρασε τα 19 χιλιόμετρα, ενώ ο χρόνος αναμονής ξεπέρασε τις 2 ώρες.
Όπως ανέφερε επαγγελματίας οδηγός λεωφορείου στο Newsbomb.gr, το πρωί ξεκίνησε τη διαδρομή του στις 7:30 από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο και έφτασε στην Ελευσίνα στις 9:30!
Σύμφωνα με το Σύμβουλο Διαχείρισης Κυκλοφορίας Κίμωνα Λογοθέτη, ο οδικός άξονας λεωφόρος Αθηνών – Νέα εθνική οδός Αθηνών - Κορίνθου αποτελεί έναν από τους κεντρικότερους δρόμους του λεκανοπεδίου που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Δυτική Αττική και την Περιφέρεια της Αττικής με την Πελοπόννησο. Ταυτόχρονα αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές οδικές αρτηρίες για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις μεταφορές. Συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το εφοδιαστικό κέντρο διαχείρισης εμπορευμάτων του Θριασίου Πεδίου ενώ παράλληλα είναι ο δρόμος που οδηγεί στην βιομηχανική περιοχή του Ασπροπύργου και την επισκευαστική ζώνη της Ελευσίνας.
Όπως αναφέρει ο ίδιος στο Newsbomb.gr:
Η κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος για την αποπεράτωση του έργου θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό κομφούζιο σε όλους τους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου καθώς αυτή την περίοδο οι ανάγκες των μετακινήσεων αυξάνονται λόγω του τουρισμού. Επιπλέον, έχουμε μπροστά μας δύο τριήμερα, αυτό της Καθαράς Δευτέρας και της 25ης Μαρτίου που αναμένεται πολύ μεγάλο κύμα εξόδου από την Αττική προς την Πελοπόννησο. Ενώ ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα τίθεται για τα ασθενοφόρα ειδικότερα τις μέρες που εφημερεύει το Θριάσιο νοσοκομείο.
Κατά την προσωπική μου γνώμη ένα έργο με τόσο σημαντικές κυκλοφοριακές επιπτώσεις δεν θα έπρεπε να ξεκινήσει ενόψει τουριστικής περιόδου ή θα έπρεπε να εξεταστεί τεχνική λύση κατά την οποία η όδευση του αγωγού θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς να γίνει κατάληψη του οδοστρώματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες η άδεια που έχει δοθεί από την αποκεντρωμένη διοίκηση Αττικής διαρκεί πέντε μήνες κάτι που σημαίνει πως η κίνηση στους δρόμους της Αττικής θα αυξηθεί σημαντικά αν συνυπολογίσουμε τις αυξημένες ανάγκες μετακινήσεων λόγω τουρισμού.