Ακρίβεια: Ίδια τιμή, ίδια συσκευασία, λιγότερο προϊόν - Αντιδράσεις για το νέο παγκόσμιο τρικ
Δεν φτάνει η ακρίβεια που επιμένει στα τρόφιμα, οι καταναλωτές πλέον έρχονται αντιμέτωποι και με διάφορα τρικ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες.
Οι εταιρείες εδώ και μήνες μικραίνουν την ποσότητα της συσκευασίας διατηρώντας ωστόσο σταθερές τις τιμές, με τις τιμές του κόστους για τους αγοραστές να «βγάζουν μάτι».
Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, το φαινόμενο που ονομάζεται Shrinkflation, έχει γίνει πλέον παγκόσμιο.
Το Shrinkflation εξοργίζει τους καταναλωτές οι οποίοι έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις.
Μέχρι πρότινος οι καταγγελίες των καταναλωτών για μειωμένες ποσότητες μέσα σε προϊόντα αφορούσαν απορρυπαντικά και καθαριστικά. Πλέον οι καταγγελίες αυτές επεκτείνονται και σε άλλα είδη όπως τα τσουρέκια, οι σοκολάτες ακόμα και οι μπάρες δημητριακών.
Το φαινόμενο που δεν είναι μόνο ελληνικό έχει φέρει επιχειρήσεις στην Αμερική να απειλούνται με πρόστιμα, ενώ στη Γαλλία από τον Μάιο είναι υποχρεωτική η ενημέρωση των καταναλωτών αν η συσκευασία μικραίνει
Δείτε το βίντεο του ΣΚΑΪ από το δελτίο ειδήσεων