Κηφισιά: «Το παιδί άνοιξε και κατέβηκε μόνο του από το σχολικό» - Άφαντοι ο οδηγός και η συνοδός
Το αγοράκι έμεινε μόνο του μέσα στο σχολικό λεωφορείο για πάνω από έξι ώρες - Δικογραφία σε βάρος του οδηγού και της συνοδού
Σοκ έχει προκαλέσει το περιστατικό που σημειώθηκε τη Δευτέρα στην Κηφισιά, όταν ένα αγοράκι μόλις 5 ετών έμεινε ξεχασμένο για πάνω από 6 ώρες μέσα σε σχολικό λεωφορείο.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου του δήμου Κηφισιάς, Γιώργος Χουντουμάδης μίλησε στο Action24 και την εκπομπή «Πρωινή Ζώνη» για το συμβάν, περιγράφοντας πώς το παιδάκι βγήκε μόνο του από το λεωφορείο, αλλά ξαναγύρισε μέσα και έμεινε στο κάθισμά του, όπου εντοπίστηκε σχεδόν 6,5 ώρες αργότερα.
«Τον πρώτο ρόλο για τα παιδιά τον έχει η συνοδός. Τη Δευτέρα το πρωί ενώ παραλάβανε πέντε παιδάκια στο σχολικό, στο νηπιαγωγείο κατεβάσανε τέσσερα. Το ένα ήταν κουρασμένο και το πήρε ο ύπνος στο κάθισμα, με αποτέλεσμα να μην το προσέξουν, να παρκάρουν το πούλμαν στο πάρκινγκ το οποίο είναι μακριά. Δεν το είδαν ούτε εκεί, με αποτέλεσμα να κλείσουν το σχολικό. Το παιδάκι όταν ξύπνησε ήταν μόνο του», σημείωσε ο κύριος Χουντουμάδης.
«Το παιδί άνοιξε την πόρτα, κατέβηκε, βρισκόταν μάλιστα πολύ κοντά σε λεωφόρο, ευτυχώς γύρισε πίσω, έδειξε τρομερή ψυχραιμία. Εγώ τον λέω "μικρό ήρωα"» τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων.
«Το παιδί δέθηκε με τη ζώνη και έβγαλε ένα βιβλίο που είχε μέσα στην τσάντα του και διάβασε μέχρι να το βρουν, κάτι που έγινε μετά από 6,5 με 7 ώρες», πρόσθεσε.
Άφαντοι ο οδηγός και η συνοδός του σχολικού
Ο πατέρας του παιδιού κατήγγειλε το συμβάν στο Αστυνομικό Τμήμα Κηφισιάς, καταθέτοντας πως παρέδωσε τον 5χρονο στο σχολικό λεωφορειο στις 08:00 για να μεταφερθεί σε δημόσιο νηπιαγωγείο της περιοχής. Σε βάρος του οδηγού, της συνοδού και της εταιρείας των σχολικών λεωφορείων σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, ωστόσο τόσο ο οδηγό όσο και η συνοδός αναζητούνται στο πλαίσιο του αυτοφώρου και δεν απαντούν ούτε στις κλήσεις των αστυνομικών.
Όπως τόνισε ο πατέρας του 5χρονου, το παιδί ξύπνησε και μόλις αντιλήφθηκε ότι ήταν ολομόναχος τρομαξε, ενώ κατέβηκε από το σχολικό και καθώς είδε τον κόσμο και την κίνηση μπήκε πάλι μέσα.
Η ωριμότητα του παιδιού απέτρεψε πολύ χειρότερα αποτελέσματα, ωστόσο η οικογένεια ζητά να αποδοθούν ευθύνες σε εκεινους που άφησαν το μικρό αγοράκι μόνο του σε ένα κάθισμα σχολικού για τόσες ώρες, φοβισμένο, ενώ έπρεπε να βρίσκεται στο σχολείο του, μαζί με τα υπόλοιπα τέσσερα παιδιά που μετέφερε το λεωφορείο.
Ο κύριος Χουντουμάδης επαίνεσε το παιδί λέγοντας: «Ήταν θαυμαστή η ωριμότητα που επέδειξε ο μικρός μας φίλος και τι να πω Συγχαρητήρια! Υπάρχουν μεγάλοι που δεν θα ενεργούσαν με τόση ψυχραιμία. Συγχαρητήρια και σε αυτόν και στους γονείς, οι οποίοι το έχουν οπωσδήποτε διδάξει να είναι τόσο καλός και αυτόνομος.
«Ευτυχώς γλιτώσαμε τα χειρότερα»
Όπως υπογράμμισε «Ήταν πολύ τυχερός στην ατυχία του, διότι οπωσδήποτε αυτό ήταν από τα χειρότερα σενάρια, το καλύτερο θα μπορούσε πάρα πολύ εύκολα, πρώτα απ’ όλα ευτυχώς που δεν είχε ζέστη, γιατί το σχολικό ήταν κλειστό και το παιδί θα είχε σκάσει αν είχε παραπάνω ζέστη. Ευτυχώς που δεν πήγε κάποιος να ανοίξει το λεωφορείο, να πάρει ή να δει κάτι, να δει το παιδί. Αυτό ήταν το πιο εύκολο να βγει στον δρόμο στη λεωφόρο Αχαρνών, η οποία είναι πολυσύχναστος δρόμος και να το χτυπήσει ένα αυτοκίνητο, δηλαδή μόνο και μόνο που το σκέφτομαι μου κόβονται τα πόδια. Αδυνατώ να εκφράσω το πόσο τυχεροί είμαστε.
Επειδή αυτό το πράγμα αλλάζει, δηλαδή τα 5 παιδιά πολλές φορές είναι 4, άλλες είναι 3, την άλλη φορά ήρθε 1, αλλά τώρα δεν ξέρω αν έχουν επικοινωνήσει οι γονείς ότι δεν θα ερχόταν το παιδί. Εντάξει τώρα εγώ προσωπικά αν ήμουν να παραλάβω από ένα αυτοκίνητο 3 άτομα και έβλεπα δύο θα ρώταγα για το τρίτο άτομο τι έγινε. Πιστεύω ότι και ένα τηλέφωνο, δηλαδή από το σχολείο στους γονείς ότι ξέρετε κάτι, δεν ήρθε. Το στείλατε γιατί δεν μας ειδοποιήσετε; και δείγμα ευθύνης και υπευθυνότητας.
Είναι ένα συμβάν το οποίο το απεύχομαι από όλους. Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα ατομικό, δηλαδή η ευθύνη για μένα βαραίνει την συνοδό κατά πρώτον και τον οδηγό κατά δεύτερον. Αναλαμβάνουμε να κάνουμε μια δουλειά και στην οποία εξαρτώνται άτομα, γιατί τώρα μιλάμε για παιδάκια τα οποία εξαρτώνται από εμάς. Πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη σε εμάς, άρα και εμείς πρέπει να τους δείξουμε ότι αυτή την εμπιστοσύνη καλά κάνουν και την έχουν. Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί και ας αγκαλιάσουμε λίγο περισσότερο αυτό που κάνουμε με αγάπη».