Χωρίς πλοία τα λιμάνια 22 και 23 Οκτωβρίου - Γιατί κατεβαίνει σε απεργία η ΠΝΟ
Εκτός από τους δασκάλους που προχωρούν σε απεργία στις 23 Οκτωβρίου, η ΠΝΟ προχώρησε σε 48ωρη απεργία για το διήμερο 22 και 23 Οκτωβρίου
Να υπογραφούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας για το 2025 στην ακτοπλοΐα, με αυξήσεις 12%, διεκδικούν τα μέλη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.
Αυτός είναι και ο λόγος που η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ πήρε ομόφωνα την απόφαση για την αποστολή Εξωδίκων για την κήρυξη 48ωρης Πανελλαδικής προειδοποιητικής απεργίας, με προοπτική κλιμάκωσης, την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου.
Έτσι, εκτός από τους δασκάλους που προχωρούν σε απεργία στις 23 Οκτωβρίου, η ΠΝΟ προχώρησε σε 48ωρη απεργία για το διήμερο 22 και 23 Οκτωβρίου.
Οι εργαζόμενοι απαιτούν:
- Κατάργηση του Ν.41/50,
- Άμεση τροποποίηση του άρθρου για τη τετράμηνη δρομολόγηση των Ε.Γ/Ο.Γ , Ταχυπλόων Πλοίων και
- Επιβολή επτάμηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης,
- Στην πράξη και όχι στα χαρτιά χωρίς αντίκρισμα, την μη έγκριση δρομολογίων από το Σ.Α.Σ. και των Υπουργό, ενόψει της νέας δρομολογιακής περιόδου, χωρίς την απαρέγκλιτη τήρηση της Ναυτεργατικής Νομοθεσίας
- «Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την υψηλή κερδοφορία των εταιρειών, τα 150.000.000 ευρώ που εισπράττουν ετησίως από το Κρατικό ταμείο για τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών, το μποναμά που τους ετοιμάζει η Κυβέρνηση για την ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου τους λόγω της περίφημης μετάβασης στην πράσινη ναυτιλία. Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ακόμα ότι σε όλα τα πλοία παραβιάζονται σε βάρος των Ναυτεργατών ακόμα και αυτά τα ελάχιστα που περιλαμβάνονται στη Ναυτεργατική νομοθεσία» αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΝΟ.
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή