Καταγγελία: Μητέρα πέθανε ενώ ήταν σε τηλεργασία και η εταιρεία αρνείται να δηλώσει εργατικό

Σοβαρότατη καταγγελία στο «φως» για τον θάνατο μίας μητέρας ενώ απασχολείτο με τηλεργασία.

Καταγγελία: Μητέρα πέθανε ενώ ήταν σε τηλεργασία και η εταιρεία αρνείται να δηλώσει εργατικό
3'

Μία σοβαρότατη καταγγελία έφερε το OPEN στο «φως» της δημοσιότητας και αφορά τον θάνατο μίας μητέρας που απασχολείτο με τηλεργασία και τώρα, η εταιρεία της αρνείται να δηλώσει εργατικό δυστύχημα.

Η γυναίκα είχε συμφωνήσει με την εταιρεία στην οποία εργαζόταν να δουλεύει δύο μέρες με τηλεργασία. Η γυναίκα «έφυγε» από τη ζωή μία μέρα που βρισκόταν εκτός επιχείρησης και η μεγάλη εταιρεία όπου εργαζόταν, ενημέρωσε τον άνδρα της ότι δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει ως «εργατικό δυστύχημα» διότι δεν «έφυγε» από τη ζωή στον χώρο εργασίας, αλλά στο σπίτι.

Όπως τόνισε σε αυτό το σημείο ο καθηγητής Εργατικού Δικαίου, Αλέξης Μητρόπουλος, αν η συμφωνία με τον εργοδότη παρείχε εργασία από το σπίτι, θεωρείται σαν να δούλευε από την επιχείρηση, άρα εργατικό ατύχημα.

Ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας αποκάλυψε ότι «έφυγα την Παρασκευή το πρωί για να πάω στην εργασία μου, η γυναίκα μου κάθε Πέμπτη και Παρασκευή είχε συμφωνήσει με την εταιρεία να εργάζεται μέσω τηλεργασίας. Εγώ έφυγα, εκείνη θα ξεκινούσε την εργασία της, κάποια στιγμή ενημερώθηκα από την αδερφή της πως δεν είναι καλά η σύζυγός μου και όταν επέστρεψα, τη βρήκα χωρίς τις αισθήσεις της».

Ο κ. Μητρόπουλος υπογράμμισε ότι επειδή πρόκειται για την πρώτη περίπτωση θανάτου από τηλεργασία, ο εργοδότης έχει υποχρέωση να το δηλώσει πάραυτα και το Υπουργείο Εργασίας να επιληφθεί του θέματος. Σύμφωνα με εκείνον, θα πρέπει η επιχείρηση να δεχθεί να το δηλώσει ως εργατικό, διότι πληροί τις προϋποθέσεις και «μετά θα δούμε τι θα δείξει το πόρισμα».

«Η εταιρεία μου ανέφερε μέσω της επικεφαλής του HR πως εφόσον το είδαν με τους δικηγόρους τους, δεν προτίθεται να γίνει κάτι τέτοιο, δεδομένου πως δεν συνέβη στους χώρους εργασίας», ανέφερε ο κ. Γαλιώνης για τον θάνατο της συζύγου του.

«Τα χρήματα που παίρναμε τα διαθέταμε στον γιο μου, δεδομένου πως αντιμετωπίζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας. Ένα παιδάκι είχαμε», προσέθεσε, αναφερόμενος στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τώρα, εκτός της τραγικής απώλειας.

«Κάθε φορά που χρειαζόταν κάτι η εταιρεία απευθυνόταν στη σύζυγό μου, αλλά όταν εγώ τους ρώτησα αν προτίθενται να αναγγείλουν το εργατικό, κώφευσαν», επεσήμανε.

Ο κ. Γαλιώνης προχώρησε σε δωρεά οργάνων της συζύγου του: «Τώρα κάποιες οικογένειες εννοείται θα χαρούν, θα κάνουν Χριστούγεννα. Για εμένα όλο αυτό θα είναι πολύ δύσκολο, αυτό που έχω να διαχειριστώ, ειδικά με τη συμπεριφορά που μου επιδεικνύουν από την εταιρεία. Τουλάχιστον να μπορέσουμε να βοηθήσουμε κάποιους άλλους που δουλεύουν από τηλεργασία».

Τέλος, ο Παντελής Γαλιώνης είπε πως αφού έφυγε η γυναίκα του δέχθηκε από την εταιρεία κάποια «τυπικά μηνύματα “αν χρειάζεστε κάτι” και δεν προσήλθε κάποιος στην κηδεία».

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή