Μόνο στο 37% του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου υπάρχει ηλεκτροκίνηση
Στην ΕΕ υπήρχαν έξι περιφέρειες, όπου υπήρχε 100% ηλεκτροκίνηση
Το 37% του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας ήταν ηλεκτρoδοτούμενο το 2022, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ενωση το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 57%, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat.
Συγκεκριμένα, από τα 1.990 χιλιόμετρα του συνολικού σιδηροδρομικού δικτύου, στα 737 υπάρχει ηλεκτροκίνηση, ενώ στα 1.252 δεν υπάρχει. Από τις περιοχές της Ελλάδας, ηλεκτροδοτούμενο στην πλειονότητα ήταν το δίκτυο στην Αττική (158 χιλιόμετρα σε σύνολο 200 χιλιομέτρων) και την Πελοπόννησο (49 από 81 χιλιόμετρα).
Στη Βόρεια Ελλάδα, το ποσοστό της ηλεκτροκίνησης ήταν περίπου 20% (198 χιλιόμετρα σε σύνολο 1.000 χιλιομέτρων) και στην Κεντρική Ελλάδα το 48% (382 χιλιόμετρα σε σύνολο 790).
Στην ΕΕ υπήρχαν έξι περιφέρειες, όπου υπήρχε 100% ηλεκτροκίνηση – τρεις ισπανικές, δύο ολλανδικές και μία κροατική (ευρύτερη περιοχή του Ζάγκρεμπ).
Σε άλλες 8 περιφέρειες, πάνω από το 95% του σιδηροδρομικού δικτύου ήταν ηλεκτροδοτούμενο (στο Λουξεμβούργο, στις πρωτεύουσες της Πολωνίας, της Σουηδίας και της Γαλλίας, σε μία περιφέρεια της Βουλγαρίας, δύο της Ιταλίας και μία ολλανδική).