Μεταμορφώνεται ο Κηφισός: Έρχεται μεγάλη αλλαγή στο τμήμα Φάληρο - Νέα Φιλαδέλφεια

Μεγάλες αλλαγές πρόκειται να δεχτεί ο Κηφισός για να γίνουν ασφαλέστερες οι μετακινήσεις των οδηγών, καθώς θα τοποθετηθούν σύγχρονα συστήματα αναχαίτισης οχημάτων.
INTIME NEWS
2'

Με κεντρικό μήνυμα «Ο άνθρωπος στο επίκεντρο της σύγχρονης πόλης», ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς παρουσίασε το φιλόδοξο πρόγραμμα των 280+1 έργων, συνολικού προϋπολογισμού 2,1 δισ. ευρώ, που αναμένεται να αναμορφώσουν πλήρως το Λεκανοπέδιο και να αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής κατοίκων και επισκεπτών τα αμέσως επόμενα χρόνια.

Η παρουσίασή τους έγινε στο πλαίσιο του 1ου συνεδρίου της καινοτόμου πλατφόρμας διαλόγου της Περιφέρειας Αττικής, «Athens Talks», που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού του Ίδρυματος Σταύρος Νιάρχος, στην Καλλιθέα, με τη συμμετοχή κορυφαίων προσωπικοτήτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Παρόντες ήταν κυβερνητικά στελέχη, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θεσμικών φορέων, πανεπιστημιακοί, επιχειρηματίες και επαγγελματίες που διαμορφώνουν το μέλλον της Αθήνας και της Αττικής γενικότερα.

Μεγάλες αλλαγές στη λεωφόρου Κηφισού

Ορόσημο μεταξύ των 280+1 έργων είναι η ανάπλαση και η βελτίωση της οδικής ασφάλειας της λεωφόρου Κηφισού.

Συγκεκριμένα προβλέπεται η τοποθέτηση Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων στις πλευρές και τις κεντρικές νησίδες της λεωφόρου Κηφισού, σε συνολικό μήκος 55 χλμ., που θα εκτείνεται από το ΣΕΦ στο Φάληρο μέχρι τη Νέα Φιλαδέλφεια, στο ύψος της Αττικής Οδού.

Παράλληλα, ο Περιφερειάρχης ανέφερε ότι, εκτός από τα συστήματα αναχαίτισης θα τοποθετηθούν και rolling barriers, δηλαδή οριζόντιες μεταλλικές μπάρες, ανάμεσα στις οποίες τοποθετούνται σε κάθετη θέση περιστρεφόμενοι κύλινδροι.

Αυτοί είναι κατασκευασμένοι από συμπολυμερές αιθυλενίου-οξικού βινυλίου (EVA), ένα υλικό που είναι μαλακό και εύκαμπτο και έχει μεγάλη αντοχή σε ρηγμάτωση καταπόνησης.

Το συγκεκριμένο σύστημα, θα έρθει για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Απορροφά αποτελεσματικά την ενέργεια της σύγκρουσης και αλλάζει την τροχιά των οχημάτων που προσκρούουν στις μπάρες, επαναφέροντάς τα στον δρόμο. Επίσης, μειώνει σε μεγάλο βαθμό τις πιθανότητες εμπλοκής του οχήματος σε μια δευτερεύουσα σύγκρουση, και διασφαλίζει την ελάχιστη πρόκληση ζημιών στα οχήματα, κάτι το οποίο δεν ισχύει με τις παραδοσιακές δύσκαμπτες μεταλλικές μπαριέρες.