1 στους 3 Έλληνες ψωνίζει ελληνικά προϊόντα
Ένας στους τρεις Έλληνες καταναλωτές στράφηκαν στην ελληνική αγορά τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο, λόγω της προέλευσης τους και της υπεροχής τους έναντι των εισαγόμενων.
'Οπως προκύπτει από έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο λόγος για αυτή τη «στροφή» είναι η στήριξη της ελληνικής οικονομίας παρά το γεγονός ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι ακριβότερα από τα εισαγόμενα. Η πανελλαδική έρευνα για τα ελληνικά προιόντα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.317 ατόμων και στόχο είχε την ανίχνευση της αγοραστικής συμπεριφοράς και των αντιλήψεων των καταναλωτών για τα ελληνικά προιόντα.
Σύμφωνα με ειδικούς, τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά και θα πρέπει οι ρυθμοί να είναι συνεχώς αυξανόμενοι ώστε όλο και περισσότεροι Έλληνες να στραφούν προς τα ελληνικά προϊόντα. Μόνο έτσι, τονίζουν, θα βγει από το τέλμα η ελληνική οικονομία και θα τονωθεί η επιχειρηματικότητα.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας που δημοσιεύει η Καθημερινή της Κυριακής, το 93% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα συνεχίσουν να αγοράζουν ελληνικά προιόντα και στο μέλλον ενώ το 79% δηλώνει ότι στο μέλλον θα αγοράζει ακόμη περισσότερα ελληνικά προιόντα απ' ό,τι μέχρι σήμερα. Στο σύνολό τους οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι συμβάλλουν στη μείωση της ανεργίας.
Μόλις το 13% των ερωτηθέντων απαντά ότι τα προτιμάει επειδή πιστεύει ότι είναι φθηνότερα. Ένας στους δύο (48,9%) θεωρεί ότι τα ελληνικά προιόντα είναι ασφαλέστερα από τα εισαγόμενα και το 50,27% ότι είναι πιο ποιοτικά.
Οι κατηγορίες προιόντων στις οποίες οι καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά είδη είναι τα φρέσκα τρόφιμα, οπωροκηπευτικά, γαλακτοκομικά, αρτοκευάσματα, αναψυκτικά, κρασιά, κατεψυγμένα και συσκευασμένα τρόφιμα.
Διαβάστε επίσης:
Chipita: Από τα γαριδάκια στην στήριξη της ελληνικής οικονομίας