Οι εκπτώσεις δεν βόηθησαν τον τζίρο των καταστημάτων
Απογοήτευση επικρατεί στον εμπορικό κόσμο της Θεσσαλονίκης, παρά τις μεγάλες εκπτώσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της θερινής σαιζόν.
Σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, το 91% των επιχειρήσεων δήλωσαν μείωση του τζίρου κατά 35% κατά μέσο όρο.
Η έρευνα έγινε σε δείγμα 200 επιχειρήσεων-μελών του ΕΣΘ στο κέντρο, την ανατολική και τη δυτική Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο, οι επιχειρήσεις δίνουν αγώνα επιβίωσης, ενώ έχουν ρίξει τις προσδοκίες τους στο άνοιγμα των σχολείων, ευχόμενοι να υπάρξει κίνηση στα καταστήματα
«Ανάσα» από τους τουρίστες
Θετικό αντίκτυπο στην αγορά της Θεσσαλονίκης είχαν οι τουρίστες που κατέφθασαν με κρουαζιερόπλοια. Το 72% των εμπορικών επιχειρήσεων του ιστορικού κέντρου και το 52% του συνόλου των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η τουριστική κατανάλωση συνέβαλε στον τζίρο τους.
Οι προσπάθειες για τη διατήρηση της θετικής τάσης συνεχίζονται, μέσω της διανομής τουριστικού χάρτη και μέσω της έκδοσης της ειδικής κάρτας Agora Bonus που παρέχει σημαντικές εκπτώσεις.
«Απογοητευμένο» το 91%
Σύμφωνα με την έρευνα, το 90% του συνόλου των ερωτηθέντων δήλωσε απογοητευμένο, ενώ, μόνον το 10% ικανοποιημένο από τον τζίρο την περίοδο των εκπτώσεων (η ικανοποίηση δεν προέρχεται από την αύξηση του τζίρου, αλλά είτε γιατί περίμεναν να πάνε χειρότερα, είτε γιατί έμειναν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι).