ΟΑΣΑ: «Όχι» σε αποζημίωση επιβατών λόγω απεργιών
Όπως αναφέρει, «η συγκεκριμένη περίπτωση αδυναμίας παροχής υπηρεσίας δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Οργανισμού».
Ο ΟΑΣΑ ξεκαθαρίζει ότι «δεν έχει υποχρέωση να αποζημιώνει τους επιβάτες που είναι κάτοχοι εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών και πλήττονται από τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, διότι πρόκειται για γεγονός για το οποίο δεν υπέχει ευθύνη».
Όπως αναφέρει ο Οργανισμός σε ανακοίνωσή του, «σε περίπτωση απεργίας των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν υφίσταται διαδικασία αποζημίωσης ούτε και κατά τον ΧΥΚ (ΦΕΚ Β/507/10.4.2007), δεδομένου ότι ο ΟΑΣΑ και οι λοιπές εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου, (ΕΠΣΕ) στην περιοχή της αρμοδιότητός του, δεν αποφασίζουν οι ίδιες τις κινητοποιήσεις και δεν ευθύνονται για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων και την συνακόλουθη μη παροχή των υπηρεσιών που αφορούν τις μετακινήσεις των επιβατών με τα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών», συμπληρώνεται.