Αφαιρέθηκε από τις βιτρίνες το προκλητικό σλόγκαν με την «chic» πείνα!
Αυτό μάλιστα σε μία χώρα που πλήττεται όσο λίγες αυτή την χρονική περίοδο από την οικονομική κρίση και που η πείνα είναι θλιβερή πραγματικότητα για χιλιάδες συμπολίτες μας και όχι …. «στιλιστική» επιλογή made in Paris!
Αυτό που βέβαια προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση είναι η επιλογή του συγκεκριμένου σλόγκαν από μία εταιρεία που έχει αφήσει απλήρωτους και …πεινασμένους τους εργαζομένους της από το καλοκαίρι και έχει ζητήσει να υπαχθεί στον πτωχευτικό κώδικα του άρθρου 99 για προστασία από τους πιστωτές της!
Το εξίσου περίεργο είναι ότι η Kookai είχε για την ίδια καμπάνια και το εναλλακτικό διαφημιστικό σλόγκαν «single but chic», αλλά τα πολυκαταστήματα FOKAS επέλεξαν το ατυχέστατο για τον τόπο και τον χρόνο ….«Hungry But Chic».
Ευτυχώς, πάντως όπως όλα δείχνουν, μετά τον σάλο που ξέσπασε και την κατακραυγή από τους καταναλωτές τα πολυκαταστήματα FOKAS επαναπροσδιόρισαν την …αισθητική τους!
Διαβάστε επίσης:
Προκλητική βιτρίνα έφτιαξε ο Fokas ….παίζοντας με την …πείνα!