Η κρίση «χτύπησε» και το Ρίο – Αντίρριο

Μειωμένη η κίνηση στη γέφυρα και σταferryboats– Ραγδαία πτώση και στη μεταφορά εμπορευμάτων
2'

"Όταν το 2004 φτιάχτηκε η γέφυρα, κανείς δεν ερχόταν με τα ferry boats, όλοι μας έβριζαν" μας λέει ο άνθρωπος που κόβει καθημερινά δεκάδες εισιτήρια στα καραβάκια που περνούν το Ρίο-Αντίρριο.

Λίγα χρόνια αργότερα και ενώ η κρίση ξεκινά να πλήττει τη χώρα μας όλο και περισσότεροι επιλέγουν την πιο φθηνή λύση και σταματούν να περνούν από την πολυσυζητημένη γέφυρα του Αντιρρίου. Σήμερα η τιμή για τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι 13,20 ευρώ ενώ πριν περίπου ένα χρονό ήταν στα 10 ευρώ, τιμή αρκετά αυξημένη όπως λένε οι οδηγοί. Η διέλευση με το ferry boat μπορεί να διαρκεί κάποια λεπτά παραπάνω αλλά η τιμή για τα οχήματα είναι 6,50 ευρώ με αποτέλεσμα να είναι πολλοί οι οδηγοί που το επιλέγουν τα τελευταία χρόνια.

"Από πέρυσι μέχρι φέτος όμως έχουν μειωθεί και αυτοί" δηλώνει στο newsbomb.gr ο εισπράκτορας. "Παλιά περνούσαν τα σαββατοκύριακα για καφέ ή νυχτερινή διασκέδαση στη Ναύπακτο, τώρα πια είναι ελάχιστοι αυτοί που χρησιμοποιούν τα καραβάκια για βόλτα" προσθέτει. Επιπλέον μεγάλη είναι και η μείωση στη διέλευση των βαρέων οχημάτων δηλαδή φορτηγών και νταλικών που μεταφέρουν προϊόντα. Αυτό είναι απόλυτα λογικό αφού η μείωση στην καταναλωτική κίνηση μείωσε και τις ποσότητες των προϊόντων που μεταφέρονται άρα και τα δρομολόγια.

Την ημέρα περνούν με τα ferry boats περίπου 150 αυτοκίνητα και 30 νταλίκες. Η πρωινή βάρδια είναι 9 ώρες ενώ το βράδυ τα δρομολόγια είναι έντεκα. Όταν έχει μάλιστα βροχή και έντονα καιρικά φαινόμενα οι περισσότεροι αναγκάζονται να επιλέξουν τη γέφυρα βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη.

"Να δούμε που θα φτάσει όλο αυτό" μας λέει ο εισπράκτορας φανερά απογοητευμένος και εκείνος με την γενικότερη κατάσταση στη χώρα.

Διαβάστε επίσης:

New York Times: Η οικονομική κρίση θα συνεχιστεί στην ΕΕ και το 2013

Guardian: Το 2013 είναι η χρονιά του πεπρωμένου της Ελλάδα