Μία ακόμη θλιβερή πρωτιά για την Ελλάδα
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, 9 στους 10 Έλληνες θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση ενώ εξίσου μεγάλο είναι το ποσοστό των Ελλήνων που πιστεύουν ότι η κρίση θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα.
Με αυτά τα δεδομένα, και καθώς η ανεργία βρίσκεται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, η εξασφάλιση μιας θέσης εργασίας αποτελεί για το 44% των Ελλήνων το μεγαλύτερο πρόβλημα που αναζητά λύση.
Επιπλέον 4 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα, γεγονός που τους κάνει να μην μπορούν να καλύψουν βασικές καθημερινές ανάγκες τους.
Μάλιστα το 92% των νοικοκυριών αναγκάστηκε να αλλάξει τις καταναλωτικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με το 67% των καταναλωτών να έχουν στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα και με την μεγάλη πλειοψηφία -8 στους 10- να έχει μειώσει τις δαπάνες για διασκέδαση εκτός σπιτιού.
Σύμφωνα με την έρευνα της Νielsen, το 66% των Ελλήνων καταναλωτών έχουν επίσης μειώσει τις αγορές τους σε προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, το 64% έχουν μειώσει τις παραγγελίες φαγητού (ντελίβερι), ενώ το 54% έχει περιορίσει την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και το 47% τις μετακινήσεις του με το αυτοκίνητο.
Στον αντίποδα της λίστας βρίσκεται η Ινδία, ενώ ακολουθούν οι Φιλιππίνες και η Ινδονησία.
Σημειώνεται ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αποτυπώνει την γνώμη των καταναλωτών για την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, τις ανησυχίες τους αλλά και τις προθέσεις τους για το μέλλον.