«Έλληνες» όταν μας βολεύει

Ο μαγικός καθρέφτης του μάρκετινγκ μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις.
1'

Τελευταίο κατόρθωμα αποτελεί η «ελληνικοποίηση». Κάθε προϊόν που σέβεται τον εαυτό του και, κυρίως, τις πωλήσεις του φλερτάρει με τη σκέψη του να φορέσει τη γαλανόλευκη και να εμφανισθεί ως «ελληνικό».

Είναι φαίνεται σημείο των καιρών και σίγουρα ανάγκη των πωλήσεων να εμφανίζεσαι σαν ελληνικό προϊόν, ελπίζοντας ότι μέσω της ταύτισης θα δελεάσεις τον καταναλωτή.

Αποτέλεσμα αυτής της τάσης είναι να πληθαίνουν οι εμφανίσεις και μιας ελληνικής σημαίας δίπλα σε κάθε είδους διαφημίσεις, ακόμα και σε προϊόντα που μέχρι χθες διατείνονταν για την ανωτερότητά τους λόγω της (ξένης) χώρας παραγωγής τους.

Φρένο σε όλη αυτήν την προσπάθεια θα βάλει η κατάληξη του σήματος των ελληνικών προϊόντων που έχει αναλάβει το ΥΠΑΝ.

Μέχρι όμως το υπουργείο να καταλήξει, κάποιοι θα συνεχίζουν να το παίζουν Έλληνες και θα μηχανεύονται τρόπους να παρασύρουν τα αρμόδια όργανα σε συμπεράσματα που τους εξυπηρετούν.

Συμπεράσματα που εύκολα μπορούν να προκύψουν στο πλαίσιο ενός συνεδρίου που θα το οργανώσουν οι ίδιες οι εταιρείες που σήμερα η ελληνικότητα τις εξυπηρετεί.