Ξεκινά η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για μετεγγραφή των φοιτητών
Από αύριο Τετάρτη 10 Απριλίου έως και τις 26 Απριλίου θα μπορούν οι φοιτητές που ενδιαφέρονται για μετεγγραφή να υποβάλουν τις σχετικές αιτήσεις τους.
Ωστόσο, και δεν θα έχουν τη δυνατότητα τροποποίησης ή ανάκλησης της αίτησης, αφού την έχουν υποβάλει.
Το υπουργείο Παιδείας, έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τη ρύθμιση για τις μετεγγραφές, η οποία δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης σε όσους πέτυχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2011-12.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, η μεταφορά της θέσης θα μπορεί να γίνεται μόνο από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης σχολής ή τμήματος.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μετά τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις (Μάιος-Ιούνιος 2012) και των οποίων το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει τις 7.500 ευρώ ή τις 15.000 ευρώ για ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ. 19α (Ν. 4115/2013).
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά. Ειδικότερα, ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης επιτυχίας του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το δελτίο αστυνομικής του ταυτότητας /διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας. Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον οκταψήφιο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας.