Ραντεβού των απόφοιτων του ΙΕΚ ΑΚΜΗ με την επαγγελματική επιτυχία

CAREER DAYS 2013: Μία καινοτόμος ιδέα για τη δημιουργία μπισκότων με ελληνικά βότανα, όπως και ένα πρωτοποριακό application για κατόχους smart phones και tablets για τη μόδα, από τους τελειόφοιτους σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, στάθηκαν αφορμή για μεγάλους επιχειρηματίες να δηλώσουν την άμεση επαγγελματική τους στήριξη και να δώσουν επαγγελματική διέξοδο στους αυριανούς επαγγελματίες-αποφοίτους του ΙΕΚ ΑΚΜΗ!

Ραντεβού των απόφοιτων του ΙΕΚ ΑΚΜΗ με την επαγγελματική επιτυχία
4'

Φέτος όπως και κάθε χρόνο επιφανείς και πετυχημένοι επιχειρηματίες της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Προέδρου του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Κων/νου Ροδόπουλου, δίνοντας δυναμικό «παρών» στον θεσμό των ΗΜΕΡΩΝ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ -Career Days του ΙΕΚ ΑΚΜΗ που πρώτο καθιέρωσε το ΙΕΚ ΑΚΜΗ στα πρότυπα των ξένων Πανεπιστημίων.

Στις εισηγήσεις τους κορυφαίοι managers, κατονόμασαν τους κλάδους σπουδών που θα κερδίσουν έδαφος στα προσεχή χρόνια και τόνισαν το προφίλ του επαγγελματία της επόμενης γενιάς προκειμένου να δώσουν στα νέα παιδιά που ετοιμάζονται να βγουν στον επαγγελματικό στίβο, το στίγμα τους για την νέα εποχή της οικονομίας και τις εξελίξεις που αναμένονται. Δεν έλειψαν όμως και οι ευχάριστες εκπλήξεις καθώς οι επαγγελματίες βρέθηκαν μπροστά σε εξαιρετικές διπλωματικές εργασίες τελειοφοίτων σπουδαστών που τους έδωσαν το ερέθισμα να τους προτείνουν επαγγελματικές συνεργασίες. Αίσθηση έκαναν τελειόφοιτοι σπουδαστές του Τμήματος Marketing που παρουσίασαν τη διπλωματική τους εργασία, τα μπισκότα με βότανα «LONGEVITA» (μακροζωία), τονίζοντας τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων που χρησιμοποίησαν σαν πρώτη ύλη, στον ανθρώπινο οργανισμό. Πιο συγκεκριμένα oι σπουδαστές παρουσίασαν την καινοτομία τους που ήταν μπισκότα με γκότσι – μπέρι, τζίντζερ (πιπερόριζα), γλυκάνισο και ιπποφαές, το καθένα σε διαφορετική συσκευασία που συνδυαζόταν με το χρώμα του αντίστοιχου βοτάνου καθώς και μελέτη προώθησης στην ελληνική και ξένη αγορά με τίτλο «Γεύσου, απόλαυσε, ζήσε» συνδυασμένη με εκπαίδευση καταναλωτικού κοινού σχετικά με τη θρεπτική τους αξία. Η εκδήλωση έκλεισε με γευστική δοκιμή η οποία απογείωσε τους παρευρισκόμενους που συγχάρηκαν τους σπουδαστές με ιδιαίτερο ενθουσιασμό.

Στη συνέχεια τελειόφοιτοι σπουδαστές του τομέα νέων τεχνολογιών ανέλυσαν την πρωτοποριακή εφαρμογή τους με την ονομασία "mode's mood" που απευθύνεται σε κατόχους smartphones και tablets. Ο χρήστης της εφαρμογής αρκεί μετά την εγκατάσταση της να φωτογραφίσει τα ρούχα που έχει στην ντουλάπα του «ταγκάροντας» συγχρόνως, σύμφωνα με τον καιρό και την διάθεση. Όταν ο χρήστης ξαναμπεί στην εφαρμογή και επιλέξει περίσταση και διάθεση θα του δοθούν προτάσεις ένδυσης, σύμφωνα με τις επιλογές του σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, έχοντας ως στόχο τη διευκόλυνσή του. Βασική καινοτομία των σπουδαστών εκτός όλων των άλλων αποτελεί το «ταγκάρισμα» τα ΔΙΑΘΕΣΗΣ που δεν υπάρχει σε καμία μέχρι έως τώρα εφαρμογή. Οι σπουδαστές δέχτηκαν βροχή επαίνων από τους παρευρισκόμενους αφού ενθουσιάστηκαν από την καινοτομία και από τις λύσεις που μπορεί να τους προσφέρει.

Ο Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου κος Γιάννος Γραμματίδης έδωσε το παρών μετά το την επιτυχή διοργάνωση του ROADSHOW ελληνικών επιχειρήσεων στην Νέα Υόρκη και κηρύσσοντας την έναρξη των ημερών σταδιοδρομίας, τόνισε χαρακτηριστικά: Η οικονομία μας έχει πιάσει «πάτο», δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλο βύθισμα. Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχει φως στο τούνελ για πολλούς κλάδους της οικονομίας. Και νέες επενδύσεις στην Ελλάδα ξεκινούν, αλλά και ελληνικές εταιρίες θα διαπρέψουν σε εξαγωγές. Συνεπώς πλέον η ανάκαμψη είναι αποκλειστικά και μόνο μονόδρομος.
Είμαι ευτυχής που σήμερα αναγνωρίζω στα πρόσωπα φιλόδοξων και νέων επαγγελματιών τη θέληση της επιτυχίας».

Κλείνοντας τις εργασίες των ημερών σταδιοδρομίας ο Πρόεδρος του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Κων/νος Ροδόπουλος τόνισε : « Η μεγαλύτερη επένδυση σε καιρούς κρίσης ήταν, είναι και θα είναι η εκπαίδευση και κυρίως η σωστή επαγγελματική κατάρτιση. Σε αυτήν την εποχή της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, έχουμε χρέος ως εκπαιδευτικός φορέας να φέρουμε κοντά στους αποφοίτους μας πρότυπα επιχειρηματιών που αντιστέκονται στις αρνητικές προσδοκίες, βλέπουν ευκαιρίες μέσα στην κρίση και συνεχίζουν να επενδύουν και σε ιδέες και σε ανθρώπινο δυναμικό. Γιατί είναι χρέος μας απέναντι στους νέους ανθρώπους που οραματίζονται ένα μέλλον ως παραγωγικό δυναμικό της χώρας που γεννήθηκαν, να συνδράμουμε με κάθε δυνατό τρόπο στην επίτευξη των στόχων τους και να τους βλέπουμε να διαπρέπουν.»

Oι ημέρες σταδιοδρομίας διήρκησαν μία ολόκληρη εβδομάδα, στο πλαίσιο της οποίας, πραγματοποιήθηκαν ημερίδες, ομιλίες, εισηγήσεις διευθυντών μεγάλων εταιριών, παρουσιάσεις διπλωματικών εργασιών και projects τελειοφοίτων, προσωπικές συνεντεύξεις σπουδαστών με υπευθύνους προσωπικού των εταιριών που συμμετείχαν στον ετήσιο θεσμό, αλλά και πετυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που έκαναν αίσθηση τα τελευταία χρόνια από μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες. Στα CAREER DAYS 2013 συμμετείχαν οι εταιρίες: ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ, ΚΕΕΛΠΝO-Υπ.Υγείας, NOΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑ, VITEX, SIEMENS HELLAS, ΠΛΑΙΣΙΟ, SEPHORA, BOLD OGILVY,ATTΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙCAN, CARRIER,ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΩΝ, ΚUBER S.A. ΜEDIA SATURN, MANPOWER, ELECTRA HELLAS κ.ά.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή