Εφιάλτης με τις εισπρακτικές ακόμα και μέσω του Facebook
Μπορεί μέχρι σήμερα να ξέραμε ότι οι εισπρακτικές «χτυπούν» συνήθως δια τηλεφώνου, πλέον όμως φροντίζουν να υπενθυμίζουν στους οφειλέτες τους τα χρέη τους ακόμα και μέσω του Facebook.
Oι εταιρείες αυτές μετατρέπουν σε εφιάλτη την καθημερινότητα χιλιάδων οικογενειών με ληξιπρόθεσμα δάνεια και απλήρωτους λογαριασμούς, ασκώντας αφόρητες πιέσεις και τρομοκρατώντας δανειολήπτες, ανέργους και χαμηλόμισθους που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Καταναλωτών και Δανειοληπτών, Θεόδωρου Θανόπουλου, σε κυριακάτικη εφημερίδα «δεν υπάρχει κόλπο που να μην έχουν δοκιμάσει. Εξώδικα, επιστολές τηλεφωνήματα στον χώρο εργασίας μηνύματα στο διαδίκτυο, στο facebook, δεν έχουν αφήσει τίποτα. Υπάρχουν άνθρωποι που κατέληξαν στο νοσοκομείο ή έχασαν τη δουλειά τους από το κυνήγι των εισπρακτικών». «Πρόσφατα ενημερωθήκαμε για δύο περιπτώσεις γυναικών που εκτέθηκαν στο εργασιακό τους περιβάλλον και απολύθηκαν. Δεν σέβονται τον ηλικιωμένο, το μικρό παιδί, τον άρρωστο, τους ενδιαφέρει μόνο να εισπράξουν την προμήθεια», αναφέρει ο κ. Θανόπουλος.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεκάδες καταγγελίες δέχεται καθημερινά και η ΕΚΠΟΙΖΩ, που προτρέπει τους καταναλωτές να συμπληρώνουν την «Αίτηση Διαμαρτυρίας για Εισπρακτικές» που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της. «Όταν ένας πολίτης ακούσει ότι τον καλούν από δικηγορικό γραφείο, όταν τον απειλούν ότι θα πάει φυλακή ή θα του πάρουν το σπίτι, θορυβείται. Το νέο τρικ είναι τα γραπτά μηνύματα στο κινητό και τα τηλεφωνήματα σε γονείς ή σε συγγενείς στο χωριό».
«Ο κόσμος έχει απελπιστεί, δεν ξέρει πια τι να κάνει για να προστατευτεί», σημειώνει η γενική διευθύντρια της ΕΚΠΟΙΖΩ, η δικηγόρος Παναγιώτα Καλαποθαράκου.
Διαβάστε επίσης:
Οι 7 λόγοι που μπορείτε να καταγγείλετε τις εισπρακτικές εταιρίες