Ο «γιατρός» της μίζας που εκτελωνίζει τα λαθραία

Υψηλόβαθμο στέλεχος του τελωνείου βρίσκει τον τρόπο να «περνάει» μεγάλες ποσότητες λαθραίων, είτε πρόκειται για τσιγάρα, είτε για απαγορευμένες ουσίες, είτε για υπερπολυτελή οχήματα.

Ο «γιατρός» της μίζας που εκτελωνίζει τα λαθραία
2'


Η δράση του είναι γνωστή στην «πιάτσα» του λιμανιού. Είναι ο άνθρωπος που εκτελωνίζει όλα όσα δεν εκτελωνίζονται με νόμιμο τρόπο. Από λαθραία τσιγάρα μέχρι κλεμμένα πολυτελή αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα NEWSBOMB, το ψευδώνυμο του στον χώρο του υποκόσμου είναι γνωστό: Ο «γιατρός»! Πρόκειται για υψηλόβαθμο στέλεχος του τελωνείου στον Πειραιά που βρίσκει τον τρόπο να «περνάει» μεγάλες ποσότητες λαθραίων, είτε πρόκειται για τσιγάρα, είτε για απαγορευμένες ουσίες, είτε για υπερπολυτελή οχήματα.

Όσοι τον ξέρουν, προσθέτει το δημοσίευμα, τον περιγράφουν σκληρό, αποτελεσματικό, με ισχυρές διασυνδέσεις σε πολιτικό επίπεδο και αρκετές γνωριμίες με μεσαία και ανώτερα στελέχη υπουργείων και δημόσιων οργανισμών, τους οποίους χρησιμοποιεί ως συνεργάτες του για να «ξεπλένει» όλες τις βρώμικες δουλειές.

Οι εκτελωνισμοί γίνονται με τη συνδρομή ανθρώπων της νύχτας, τους οποίους έχει στη δούλεψή του, προκειμένου τα λαθραία εμπορεύματα να πηγαίνουν με ασφάλεια στους προορισμούς τους.

Ο «γιατρός» του λιμανιού έχει μάλιστα επεκτείνει τις δραστηριότητες του, για το απαραίτητο «ξεκάρφωμα» και στην χρηματοπιστωτική αγορά, τζογάροντας τεράστια ποσά σε τοξικά και άλλα ομόλογα προκειμένου να εμφανίζει και τη σχετική... χασούρα στα έσοδά του.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ενώ οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν για την πολυετή δράση του εν λόγω κυρίου, στο λιμάνι επικρατεί ο νόμος της σιωπής και το απόστημα συνεχίζει να διογκώνεται, δημιουργώντας τεράστια διαφυγόντα κέρδη για το ελληνικό δημόσιο.

Το «ξέπλυμα» με τα κλεμμένα αυτοκίνητα

Οι χρυσές δουλειές του «γιατρού» επικεντρώνονται στο «ξέπλυμα» και στα «βαφτίσια» κλεμμένων αυτοκινήτων. Σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες του εξωτερικού τα οχήματα αυτά δηλώνονται ως κλεμμένα προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να παίρνουν μέρος της αξίας του αυτοκινήτου και η ασφαλιστική εταιρεία την προβλεπόμενη μίζα του 15%.

Στη συνέχεια, και αφού απαλειφθούν οι αριθμοί πλαισίων, ο «γιατρός» φροντίζει να τα εκτελωνίζει και να τα φέρνει νομότυπα εντός Ελλάδος προκειμένου να πάνε σε «μαντράδες» και να πουληθούν «καθαρά» σε απλούς πολίτες με νέες πινακίδες. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνονται τα λεγόμενα «βαφτίσια νομιμότητας» και τα οχήματα είναι έτοιμα να πωληθούν σε πολύ μεγαλύτερες τιμές σε χώρες της Αφρικής ή του πρώην ανατολικού μπλοκ.

πηγή: εφημερίδα NEWSBOMB

Διαβάστε επίσης:

Παράδεισος λαθρεμπόρων η Ελλάδα

Η «γκομενίτσα» και οι «δεινόσαυροι» στο λαθρεμπόριο τσιγάρων

Από το 2004 «αγοράζουμε» ανιχνευτή ακτίνων Χ για το τελωνείο Πειραιά

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή