Αγόρασε i-phone και του βγήκε ξινό!

Μια απίστευτη ταλαιπωρία ενός καταναλωτή που αγόρασε κινητό i-phone 5 καταδεικνύει ότι οι πολίτες πέφτουν θύματα από τις δαιδαλώδεις πολιτικές after sales service των μεγάλων εταιρειών
3'

Μια απίστευτη ταλαιπωρία ενός καταναλωτή που αγόρασε κινητό i-phone 5 καταδεικνύει ότι οι πολίτες πέφτουν θύματα από τις δαιδαλώδεις πολιτικές after sales service των μεγάλων εταιρειών που κινούνται γύρω από τον χώρο της κινητής τηλεφωνίας.

Πιο συγκεκριμένα όπως καταγγέλλει στη NEWSBOMB ο κύριος Πατρίκιος Δαμαστιώτης, αγόρασε τον Μάιο του 2013 ένα ολοκαίνουργιο τηλέφωνο τύπου i-phone 5 έναντι 739 ευρώ. Μέσα σε 4 μήνες διαπίστωσε ότι το κινητό παρουσίαζε πρόβλημα αφού δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με κανέναν.

Έκτοτε μπήκε σε ένα λαβύρινθο επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων και τηλεφωνικών επικοινωνιών με τους υπευθύνους του καταστήματος και των εταιρειών που διακινούν και εμπορεύονται το κινητό για να διαπιστώσει ότι κανείς τους δεν αναλαμβάνει να του αντικαταστήσει τη συσκευή, αλλά αντίθετα του ζητούσαν 520 ευρώ για να του επισκευάσουν το ήδη υπάρχον.

Όπως διαπίστωσε τόσο ο ίδιος, όσο και ο δικηγόρος του κ. Χρήστος Κατσαρός που συνέταξε την εξώδικο διαμαρτυρία που απέστειλε στην εταιρεία που διανέμει τα κινητά, αλλά και στη γενική γραμματεία του καταναλωτή, η πολυδιάσπαση αρμοδιοτήτων στον τομέα των πωλήσεων για τα smartphones λειτουργεί πάντα υπέρ των εταιρειών και σπανίως υπέρ των καταναλωτών. Κοινώς, το δόγμα «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, έχει πάει περίπατο».

Αν και αρχικά απευθύνθηκε στο κατάστημα που έκανε την αγορά, από εκεί, τον παρέπεμψαν στην εταιρεία που διανέμει τα κινητά. Από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του είπαν ότι δεν έχουν ευθύνη για το after sales service παρά μόνο για τη διανομή.

«Απευθύνσου στον πάροχο» ήταν η απάντηση που έλαβε. Από τον πάροχο τον παρέπεμψαν στην εταιρεία που πραγματοποιεί τις επισκευές κι από εκεί του είπαν ότι δεν του αντικαθιστούν το κινητό διότι ο ίδιος είχε ανοίξει το κινητό και έχει αφαιρέσει τον αισθητήρα υγρασίας.

Αφού διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να βγάλει άκρη και ότι το αίτημα να καταβάλει 520 ευρώ για ένα κινητό που κοστίζει 739 ευρώ, ο κ. Δαμασιώτης απευθύνθηκε σε δικηγόρο και κατέθεσε εξώδικο διαμαρτυρία στην εταιρεία που διανέμει το κινητό στην Ελλάδα, ξεκινώντας ένα δικαστικό αγώνα που κανείς δεν ξέρει ούτε που θα καταλήξει, ούτε αν αξίζει τον κόπο, τον χρόνο και τα χρηματικά έξοδα.

Μακριά από μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα

Όπως τονίζει στην NEWSBOMB ο εμπορικός διευθυντής της ACE –Hellas ATEΠΕ κ. Κώστας Δημητρίου που είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της ΑPPLE, «Οι πελάτες που αγοράζουν τόσο ακριβά κινητά θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όταν διαπιστώσουν κάποια βλάβη.

Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να επιχειρούν να επισκευάσουν μόνοι τους το πρόβλημα και επίσης δεν πρέπει να πηγαίνουν τις συσκευές σε μη εξουσιοδοτημένους αντιπρόσωπους. Σε αυτές τις περιπτώσεις αν κάποιος άλλος επιχειρήσει να ανοίξει το κινητό, οι εταιρεία θα το καταλάβει και μετά θα αρνηθεί την εγγύηση».

Πηγή: Εφημερίδα NEWSBOMB

Διαβάστε επίσης:

Η NEWSBOMB αποκαλύπτει πώς μας σερβίρουν ακόμα αλογίσιο κρέας!

Δημόσιοι υπάλληλοι: Πόσοι θα βγουν από τις υπηρεσίες τους