Άμεση επανασύνδεση ρεύματος για 2.000 καταναλωτές

Η ΔΕΗ έχει κινήσει από σήμερα τις διαδικασίες για την άμεση επανασύνδεση 2.000 ευάλωτων καταναλωτών, ενώ αναμένονται από τους Δήμους οι καταστάσεις των πολιτών που ήταν καταγεγραμμένοι ως την 1η Νοεμβρίου στα μητρώα των κοινωνικών υπηρεσιών και Δομών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
1'

Οι καταστάσεις αυτές θα πρέπει να κοινοποιηθούν στις επιτροπές που πρέπει να συσταθούν ανά Δήμο για να αποφασίζουν για την επανασύνδεση ή τη μη διακοπή της ηλεκτροδότησης στις συγκεκριμένες ομάδες.

Η ΔΕΗ επισημαίνει σε αποψινή ανακοίνωση «έκπληξη και απογοήτευση» για τις δηλώσεις του Δημάρχου Καλλιθέας και Προέδρου της ΚΕΔΕ κ. Κ. Ασκούνη ο οποίος ζήτησε σήμερα τα προσωπικά "στοιχεία πελατών της ΔΕΗ στους οποίους έχει γίνει διακοπή ρεύματος λόγω οφειλών".

«Είναι απορίας άξιον ότι, ενώ γνωρίζει εκ των προτέρων την απάντηση, την οποία μάλιστα έλαβε στην ειδική για το θέμα σύσκεψη - η οποία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο μετά από πρωτοβουλία του αρμόδιου Υπουργού Ιωάννη Μανιάτη και με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Περιφέρειας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των ΔΕΔΔΗΕ και ΔΕΗ - συνεχίζει να επαναφέρει το θέμα αγνοώντας επιδεικτικά τη νομοθεσία για "ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα", την οποία ως επιχείρηση δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να παραβιάσουμε», αναφέρει η επιχείρηση.

Ζητά τέλος από τον κ. Ασκούνη, «ως τον πλέον αρμόδιο, να ηγηθεί της προσπάθειας όλων των εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης σε συνεργασία με την Πολιτεία, την Περιφέρεια, το ΔΕΔΔΗΕ και τη ΔΕΗ να βοηθηθούν οι συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη».

Διαβάστε επίσης:

Πρώτη επανασύνδεση ρεύματος σε πολίτη

Πού πρέπει να απευθύνονται οι πολίτες για το «κομμένο» ρεύμα