Ολική επαναφορά Siemens στους διαγωνισμούς Δημοσίου
Mετά την επίτευξη του αμφιλεγόμενου φιλικού διακανονισμού με το Ελληνικό Δημόσιο, η Siemens, αρχίζει να κάνει ορατή την εμφάνισή της σε μεγάλους διαγωνισμούς.
Έτσι η γερμανική εταιρεία, μετά την κατάθεση αρχικού ενδιαφέροντος για την εξαγορά της πρώην τεχνικής βάσης του ΟΣΕ, της νυν ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), παρέλαβε τα τεύχη της προμήθειας των 25 νέων συρμών του Τραμ.
Πέρα από την τεχνική βάση του ΟΣΕ και τους συρμούς του Τραμ, η Siemens είναι παρούσα και στο Αττικό Μετρό. Είναι γνωστό, όπως αναφέρει δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας ότι οι σταθμοί Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό, αν και ήταν έτοιμοι σε ποσοστό 95%, δόθηκαν σε λειτουργία μετά την πάροδο 4 ετών, επειδή κανένας υπουργός Μεταφορών δεν υπέγραψε τη σύμβαση σηματοδότησης του έργου, όπου ανάδοχος ήταν η Siemens, εξαιτίας της αποκάλυψης του σκανδάλου των μιζών. Σκάνδαλο που απασχολεί μέχρι σήμερα τις δικαστικές αρχές με νέες πληροφορίες να έρχονται στο «φως της δημοσιότητας» κάθε μέρα.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Siemens δεν διάγει και τις καλύτερες ημέρες της στην Ελλάδα, αλλά ούτε και παγκοσμίως (αναμένεται να προχωρήσει σε 15.000 απολύσεις το 2014) και γι’αυτό «διψά» για νέα έργα.
Διαβάστε επίσης:
Σκάνδαλο με τα εξοπλιστικά: Έρχονται κι άλλα κατηγορητήρια
Ακόμη 2 εκατ. ευρώ επέστρεψε στο δημόσιο ο Αντώνης Κάντας
Πού βρήκε ο Ευσταθίου τα 500.000 ευρώ της εγγύησης;
«Ανοίγουν στόματα» για τις μίζες των εξοπλιστικών