Γραμμή υποστήριξης για τα προβλήματα από τον σεισμό στην Κεφαλονιά

Την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135 έθεσε το απόγευμα σε λειτουργία το υπουργείο Υγείας, με σκοπό την άμεση παρέμβαση για την επίλυση των προβλημάτων που προέκυψαν από τους συνεχιζόμενους σεισμούς στην Κεφαλονιά.
2'

Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ από σήμερα επί 24ώρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε στιγμή οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους:

-Για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων
-Για θέματα ενισχύσεων
-Για θέματα δημόσιας υγείας
-Για θέματα εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
-Για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών

Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή που θα λειτουργήσει «τουλάχιστον για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται η παράτασή της», όπως είπε η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή από το κτίριο του ΚΕΕΛΠΝΟ, οι πολίτες της Κεφαλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.

Η γραμμή έχει ήδη κωδικοποιήσει και θα ενημερώνει για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση των πληγέντων. Παράλληλα, σε επαφή με όλα τα υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς, θα κωδικοποιεί και θα ενημερώνει για τυχόν νέα μέτρα και πρόνοιες που λαμβάνει η κυβέρνηση.

Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα των πολιτών της Κεφαλονιάς θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της Γραμμής 1135 η οποία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες, τόσο τοπικά στην Κεφαλονιά όσο και κεντρικά, θα προωθεί άμεσες λύσεις και θα ενημερώνει τους ενδιαφερομένους με εξερχόμενη κλήση στα κινητά τους τηλέφωνα.

Τέλος, στην τηλεφωνική γραμμή θα υπάρχει δυνατότητα καταγραφής της εθελοντικής προσφοράς από πολίτες, επιχειρήσεις, φορείς και οργανώσεις από όλη την Ελλάδα για την υποστήριξη του νησιού και των κατοίκων του.