Τέθηκε σε εφαρμογή το 1135 για τους σεισμόπληκτους Κεφαλλονίτες
Με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε στιγμή οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους:
• Για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων
• Για θέματα ενισχύσεων
• Για θέματα δημόσιας υγείας
• Για θέματα εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
• Για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών
Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες της Κεφαλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.
Η γραμμή έχει ήδη κωδικοποιήσει και θα ενημερώνει για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση των πληγέντων. Παράλληλα είναι σε επαφή με όλα τα Υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς, θα κωδικοποιεί και θα ενημερώνει για τυχόν νέα μέτρα και πρόνοιες που λαμβάνει η κυβέρνηση.
Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα των πολιτών της Κεφαλονιάς θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της Γραμμής 1135 η οποία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες τόσο τοπικά στην Κεφαλονιά όσο και κεντρικά, θα προωθεί άμεσες λύσεις και θα ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους με εξερχόμενη κλήση στα κινητά τους τηλέφωνα.
Τέλος στη γραμμή θα υπάρχει δυνατότητα καταγραφής της εθελοντικής προσφοράς από πολίτες, επιχειρήσεις, φορείς και οργανώσεις από όλη την Ελλάδα για την υποστήριξη του νησιού και των ανθρώπων του.