To Costa Navarino συμμετέχει στην «Παγκόσμια κίνηση ευεξίας»
Εγκαινιάζοντας τ οWestin Well-Being Movement, μια παγκόσμια πρωτοβουλία που θα διαρκέσει έναν χρόνο και θα περιλαμβάνει νέες συνεργασίες, προγράμματα και ένα εξειδικευμένο συμβούλιο αποτελούμενο από ειδικούς της ευεξίας
Το The Westin Resort Costa Navarino συμμετέχει στο παγκόσμιο λανσάρισμα του Westin Well-being, μιας κίνησης που έχει σχεδιαστεί να ενισχύσει την ευεξία των φιλοξενουμένων και των συνεργατών σε όλο τον κόσμο.
Η πρωτοβουλία αυτή που θα υλοποιηθεί με μια καμπάνια ύψους 15 εκ. δολαρίων και θα ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο, θα εγκαινιάσει μια σειρά συνεργασιών και προγραμμάτων που θα διατρέχουν τους έξι πυλώνες του Westinbrand: Feel Well, Work Well, Move Well, Eat Well, Sleep Well και Play Well. Το σημερινό λανσάρισμα συμπίπτει με τη Διεθνή Ημέρα Χαράς και Ευεξίας καθώς και με την Εαρινή Ισημερία – που παραδοσιακά θεωρείται ως η εποχή της ανανέωσης.
Από τις 20 έως τις 27 Μαρτίου το The Westin Resort Costa Navarino θα καλεί τους φιλοξενούμενους και τους συνεργάτες να απολαμβάνουν τα προγράμματα ευεξίας που υπογράφει το brand, μεταξύ άλλων happy hour events, φρέσκους χυμούς στην υποδοχή, SuperFoods RX αναψυκτικά, free yoga day,free scubadiving, συνεδρίες διαλογισμού, ενέργειας και ευφορίας, καθοδηγούμενους αγώνες δρόμου 5 και 10 χιλιομέτρων, αθλητικά τουρνουά και άλλα πολλά...
ΤοThe Westin Resort Costa Navarino είναι ένα από τα 200 ξενοδοχεία Westin Hotels & Resorts στον κόσμο που καλούν τους φιλοξενούμενούς τους να απολαύσουν έναν κόσμο ευεξίας.
Ο Complex General Manager, Starwood Hotels & Resorts Costa Navarino, κ. Michel Cottray, με την ευκαιρία του παγκόσμιου λανσαρίσματος δήλωσε: "Η προσήλωση στην ευεξία αποτελεί στρατηγική τοποθέτηση των Westin Hotels & Resorts για περισσότερο από μια δεκαετία. Εμείς, στο The Westin Resort Costa Navarino, συμμετέχουμε με υπερηφάνεια στην Κίνηση Westin Well-being, την παγκόσμια αυτή πρωτοβουλία που σχεδιάστηκε για να εμπνεύσει τους φιλοξενούμενους και τους συνεργάτες να επιδιώξουν την ευεξία και να ανακαλύψουν τί τους κάνει να αισθάνονται καλά."
Οι πρωτοπόροι της ενσυναίσθησης και του διαλογισμού κάνουν Check-In στα Ξενοδοχεία Westin
Το WestinWell-being θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα με την Headspace, την πρώτη συνεργασία για το 2014, που στοχεύει να βοηθήσει τους φιλοξενούμενους να αισθάνονται καλά. Ο ιδρυτής της Headspace και πρωτοπόρος του διαλογισμού Andy Puddicombe, θα αναλάβει ως ειδικός, το μέρος της καμπάνιας που θα αφορά στον πυλώνα "Feel Well" και θα είναι το πρώτο μέλος του Συμβουλίου Westin Well-being – ενός διαφορετικού από τα συνηθισμένα συμβουλευτικού σώματος που θα αποτελείται από φημισμένους ηγέτες της σκέψης, κάθε ένας από τους οποίους θα ταυτίζεται με έναν πυλώνα του brand. Η Westin είναι το πρώτο ξενοδοχειακό brand που λανσάρει ένα πλήρες πρόγραμμα ενσυναίσθησης και διαλογισμού και μέσα από τη συνεργασία με τη Headspace θα προσφέρει στους φιλοξενούμενους ειδικά επεξεργασμένο περιεχόμενο μέσα από μια πλατφόρμα στο Westin.com, που θα περιλαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό και επτά ασκήσεις διαλογισμού.
Επιμελώς επεξεργασμένο για τους φιλοξενούμενους των Westin, το πρόγραμμα στοχεύει να καλύψει τις ανάγκες όσων ταξιδεύουν για αναψυχή αλλά και για επαγγελματικούς λόγους, πριν και κατά τη διαμονή τους, αλλά και να τους προετοιμάσει για το ταξίδι, τον ύπνο, την αποφόρτιση από την εργασία, το πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με γνώση και άλλα πολλά. Η Westin θα λανσάρει και πρακτικές της Headspace για την προώθηση της ευεξίας στον εργασιακό χώρο.
Το Westin Well-beingείναι μια φυσική προέκταση της ιστορικής δέσμευσης του brand στην υγεία και την ευεξία. Η έμπνευση για τη στρατηγική ευεξίας του brand, το εμβληματικό Heavenly® Bed (Sleep Well) έχει αγαπηθεί από τους φιλοξενούμενους και αναγνωριστεί ως μια από τις μεγαλύτερες καινοτομίες στο χώρο της φιλοξενίας.
Η παγκόσμια συνεργασία της Westin με τη Superfoods Rx (Eat Well) προσφέρει στους φιλοξενούμενους τροφές που εφοδιάζουν τον οργανισμό με πλούσιες αντιοξειδωτικές ουσίες και έχουν υπέροχη γεύση. Τα προγράμματα Westin WORKOUT, Run WESTIN και Westin Gear Lending με τη New Balance (Move Well) διαμορφώνουν μια ολιστική προσέγγιση ευεξίας. Οι εμπειρίες Westin Weekend (PlayWell) έχουν σχεδιαστεί για να αφήνουν τους φιλοξενούμενους να αποδράσουν, να ανακαλύψουν και να χαλαρώσουν, χωρίς τους περιορισμούς που άλλα brands επιβάλλουν. Ο νέος διαδικτυακός ταξιδιωτικός οδηγός Westin Finds from Afar, εφοδιάζει τους φιλοξενούμενους με μοναδικές, αξιόπιστες ταξιδιωτικές πληροφορίες.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Westin Well-being και το The Westin Resort Costa Navarino, παρακαλούμε επισκεφθείτε westinwellbeing.com ή www.westincostanavarino.com ή ακολουθήστε στοTwitter.