Σε 7 μέρες να διορθώσετε τα δικαιολογητικά
Με ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ειδοποιούνται από το πρωί αιτούντες για το κοινωνικό μέρισμα που εκκρεμούν οι αιτήσεις τους για έλεγχο από την ΓΓΠΣ.
Όπως σημειώνει το dikaiologitika.gr, το email επισημαίνει στους παραλήπτες ότι η παροχή της ΔΕΗ που έχουν δηλώσει έχει ''καταχωρηθεί'' σε άλλη αίτηση. Σύμφωνα με πληροφορίες το email της ΓΓΔΕ έχει σταλεί σε πολλούς αιτούντες και τους ενημερώνει να προχωρήσουν εντός επτά ημερών σε διαγραφή και εκ νέου αίτηση με την σωστή παροχή της ΔΕΗ.
Τι γίνεται ωστόσο με όσους αιτούντες έχουν δηλώσει την σωστή παροχή δεν έχουν πάρει το μέρισμα και λαμβάνουν αυτό το email; Το τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΠΣ δεν δίνει καμία διευκρίνιση.
Η απάντηση που δίνει είναι ότι ο αιτών θα πρέπει να ψάξει μόνος του ποιος έχει δηλώσει το ''ρολόι'' του και έλαβε το επίδομα ή όχι.
Ακολουθεί ολόκληρο το email της ΓΓΔΕ:
«Σύμφωνα με την αίτησή σας για τη χορήγηση κοινωνικού μερίσματος - η οποία επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης -, προκύπτει ότι η παροχή ρεύματος που δηλώσατε, έχει δηλωθεί και από άλλον αιτούντα. Υπενθυμίζουμε ότι η αίτηση πρέπει να είναι μοναδική ανά κατοικία (παροχή ρεύματος) και να περιλαμβάνει όλα τα μέλη που συγκατοικούν.
Παρακαλούμε να επανελέγξετε την αίτησή σας καθώς και να βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνει όλους όσους συγκατοικούν. Σε περίπτωση που έχουν γίνει περισσότερες από μία αιτήσεις για την ίδια κατοικία, παρακαλούμε εντός 7 ημερών να διαγράψετε τις πολλαπλές αιτήσεις προκειμένου να αντικατασταθούν από νέα αίτηση που θα περιλαμβάνει όλα τα μέλη που συγκατοικούν.
Ετσι σύμφωνα με τα παραπάνω οι αιτούντες πρέπει μέσα σε επτά ημέρες να βρουν ποιος δήλωσε την ίδια παροχή της ΔΕΗ (πράγμα αδύνατον) να διαγράψουν την αίτηση και να κάνουν εκ νέου νέα.»
Διαβάστε επίσης:
Εντατικοί έλεγχοι στις αιτήσεις για το κοινωνικό μέρισμα
Χ. Θεοχάρης: Προειδοποιεί όσους υποβάλλουν ψευδή στοιχεία για το μέρισμα