Σας...γκουκλάρουν οι εργοδότες;

Ψάχνετε για δουλειά και αναρωτιέστε αν ένα βιογραφικό είναι αρκετό;
3'

Η απάντηση είναι όχι, καθώς το 80% των εργοδοτών δηλώνει ότι αναζητά τα ονόματα των υποψηφίων στο διαδίκτυο, πριν τους καλέσει για συνέντευξη. Η μηχανή αναζήτησης της Google είναι ο βασικός «προμηθευτής» των προσωπικών σας προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα και οι εργοδότες, με μεγάλο ενδιαφέρον, επιθυμούν να σας «γνωρίσουν», πριν αποφασίσουν, αν θα σας γνωρίσουν.

Οι ειδικοί, επομένως, προτείνουν 3 πράγματα που πρέπει να προσέχετε για μια καλή, ειλικρινή και αξιόπιστη παρουσία στο διαδίκτυο που θα τραβήξει την προσοχή του εργοδότη.

1. Επαγγελματική φωτογραφία

Αν μια εικόνα είναι σε χίλιες λέξεις καταλαβαίνετε πόσο προσεκτικά πρέπει να επιλέξετε την επαγγελματική φωτογραφία σας. Ακόμα περισσότερο, αν σκεφτείτε ότι αυτή η εικόνα θα είναι και η πρώτη που θα δουν οι εργοδότες, που πάντα θέλουν να ξέρουν πώς μοιάζουν οι υποψήφιοι για τη θέση. Βεβαιωθείτε, λοιπόν, ότι έχετε μια τέτοια φωτογραφία στο διαδίκτυο ή στην προσωπική ιστοσελίδα σας. Ο κατάλληλος φωτισμός και η επαγγελματική περιβολή πάντα βοηθούν ...

2. Το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά σας

Αν νομίζετε πως τα προσόντα σας, οι σπουδές και η επαγγελματική εμπειρία σας είναι αρκετά για να σας εξασφαλίσουν μια συνέντευξη, αναθεωρήστε. Ο χαρακτήρας και η συμπεριφορά σας, κυρίως η ικανότητά σας να συνεργάζεστε, είναι το νούμερο 1 ενός καλού υποψηφίου και δεν θα πρέπει να το ξεχνάτε όσο σερφάρετε. Οι «τοίχοι» σας, το περιεχόμενο που μοιράζεστε και τα σχόλια σας θα συνεκτιμηθούν ως ο καθρέφτης του επαγγελματισμού σας.

3. Το διαδικτυακό σας portfolio

Φυσικά τα επαγγελματικά επιτεύγματά σας λαμβάνονται και αυτά υπόψη, γι' αυτό φροντίστε να τα παραθέσετε με τον πιο αναλυτικό τρόπο. Θέση, αρμοδιότητες, αποτελέσματα και κυρίως οι πρωτοβουλίες και οι ιδέες σας μπορεί να κεντρίσουν την προσοχή του εργοδότη, ειδικά αν αυτές σχετίζονται με την προσφερόμενη θέση. Χτίστε το προσωπικό σας portfolio γύρω από μια αξιόπιστη επαγγελματική εικόνα.

Μετατρέψτε, λοιπόν, τα κοινωνικά δίκτυα σε δίκτυα προβολής του επαγγελματισμού σας και κερδίστε πιθανούς εργοδότες. Υπάρχουν, μάλιστα, και συγκεκριμένα κοινωνικά δίκτυα φτιαγμένα ειδικά για αυτόν το σκοπό, όπως το LinkedIn, όμως, οι ειδικοί προτείνουν να μην περιοριστείτε σε αυτό.

Και όσοι δεν έχετε προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα, σπεύσατε... διότι σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας «όσο περισσότερο νοιάζεστε για τη διαδικτυακή σας παρουσία και φήμη, τόσο πιο πιθανό είναι να σας καλέσουν για συνέντευξη, όταν κάποιος εργοδότης ελέγξει το όνομά σας στο Google».

Διαβάστε επίσης:

Προσεύχεται όλο το Αλιβέρι: Τα συγκινητικά λόγια της οικογένειας του 30χρονου

«Κλαίει» η Κρήτη: «Έσβησε» μόλις στα 23 του χρόνια!

Θρήνος στο Βόλο: Αυτός είναι ο 21χρονος Χρήστος που έσβησε στη ΜΕΘ

ΣΟΚ στη Ρόδο: Αυτοκτόνησε εργαζόμενη σε ξενοδοχείο – «Βούτηξε» στο κενό