Τη Δευτέρα 16/6 η κηδεία του Άρη Σταθάκη στο Α΄ Νεκροταφείο

Η τελετής της ταφής του Άρη Σταθάκη θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 16/6 στο Α' Νεκροταφείο (Ιερός ναός Αγίων Θεοδώρων).

Τη Δευτέρα 16/6 η κηδεία του Άρη Σταθάκη στο Α΄ Νεκροταφείο
4'

Αντί στεφάνων η οικογένεια του εκλιπόντος παρακαλεί τα χρήματα να κατατεθούν στο σύλλογο το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Στο μεταξύ, η οικογένεια του εκλιπόντος παρουσίασε το βιογραφικό του που έχει ως εξής:

  • 2008 βραβείο ακαδημίας Αθηνών «για την προσφορά του στην οδική ασφάλεια»
  • 1992 βραβείο δημοσιογραφίας «Για την προσφορά του στην κοινωνία»
  • Βουλευτής Β' Αθήνας (3/2004-8/2007 και 9/2007-9/2009)

Εξελέγη βουλευτής χωρίς προεκλογικές ομιλίες και συγκεντρώσεις, χωρίς αφίσες, πανό, και φωτογραφίες. Δεν είχε πολιτικό γραφείο. Δεν είχε οδηγό. Δεν είχε αστυνομικούς-σωματοφύλακες (ζήτησε να πάνε σε αστυνομικά τμήματα για να προστατεύουν τους πολίτες). Άφησε στο γκαράζ της Βουλής το βουλευτικό αυτοκίνητο που δικαιούτο και κυκλοφορούσε με δικό του υβριδικό. Δεν έκανε ποτέ κομματικές ομιλίες και αντιπαραθέσεις του στιλ «εμείς» και «εσείς».

  • Κοσμήτορας της Βουλής 2007, 2009
  • Πρόεδρος Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής 2008-2009
  • Μέλος Επιτρόπων Κοινωνικών και Περιβάλλοντος
  • Πρόεδρος Διακομματικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας Βουλής
  • Η Επιτροπή δημιουργήθηκε μετά από δικές του πιέσεις και, στο διάστημα που ήταν πρόεδρος δεν δίσταζε να επικρίνει δημόσια τις λανθασμένες αποφάσεις όλων των υπουργών.

Πρότεινε και η Βουλή αποδέχθηκε

Να δημιουργηθεί διακομματική επιτροπή οδικής ασφάλειας. Να αποκτήσουν όλοι οι βουλευτές μικρά υβριδικά και όχι πανάκριβα αυτοκίνητα.

Ζήτησε με ερωτήσεις του

Να δημιουργηθεί ειδικός φορέας οδικής ασφάλειας. Να αρχίσουν θεωρητικά μαθήματα αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας στη Β’ Λυκείου. Να δίνεται δωρεάν ένα κράνος, σε όλους όσοι παίρνουν δίπλωμα μοτοσικλέτας. Να αρχίσουν μαθήματα Α’ βοηθειών σε νέους και παλιούς οδηγούς. Να αλλάξει ριζικά το σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Να γίνει εξορθολογισμός των ορίων ταχύτητας. Να κρίνονται οι προαγωγές των διοικητών της Τροχαίας από το ουσιαστικό έργο τους και όχι από τον αριθμό των κλήσεων. Να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Να φύγουν από τους δρόμους οι παράνομες και επικίνδυνες πινακίδες. Να δοθεί προσωρινά ένα μέρος από το αεροδρόμιο του Ελληνικού για αγώνες ντράγκστερ (400 μ. σε ευθεία), ώστε να εκτονώνονται εκεί οι νέοι και να σταματήσουν οι επικίνδυνες κόντρες στους δρόμους. Να ενημερωθούν οι δικαστές στα θέματα νέας τεχνολογιας κ.ά.

Γενική αποδοχή

Όταν εισηγήθηκε το θέμα της οδικής ασφάλειας τον χειροκρότησαν όλες οι πτέρυγες της Βουλής και (επειδή αυτό έγινε για πρώτη φορά), ο πρόεδρος του Κοινοβουλίου ζήτησε να γραφτεί στα πρακτικά.

Πρόεδρος Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας 2005

Παραιτήθηκε το 2008 «γιατί δεν γινόταν τίποτα από αυτά που ήθελε να κάνει», αλλά και επειδή δεν ορίσθηκαν ποτέ μέλη στην Επιτροπή (προφανώς για να μη λειτουργήσει), επειδή δεν συμφωνούσε με το μπέρδεμα αρμοδιοτήτων των δήθεν συναρμόδιων υπουργείων και επειδή δεν έγινε ποτέ ο φορέας οδικής ασφάλειας που είχε ζητήσει.

Μέλος Επιτροπής Αναθεώρησης του ΚΟΚ

Ζήτησε να γίνουν πιο αυστηρά τα πρόστιμα για παραβάσεις που σκοτώνουν και να μειωθούν τα πρόστιμα για πολλές τελείως τυπικές παραβάσεις.

  • Αντιδήμαρχος Δήμου Αθηναίων (1998 και 2002)
  • Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αθηναίων 1997 και 2002
  • Πρόεδρος Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας Δήμου Αθηναίων

Το 2003 έφερε (δωρεάν) στην Ελλάδα, το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής/οδικής ασφάλειας που δίδασκαν 13 ευρωπαϊκές χώρες, το έδωσε στα 171 δημοτικά σχολεία του Δήμου Αθηναίων και οργάνωσε σεμινάρια για τους δασκάλους που είχαν δείξει ενδιαφέρον.

Ασφάλεια των μαθητών

Ως πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής ασφάλειας του Δ.Α. μελέτησε τις συνθήκες μετάβασης και επιστροφής των μαθητών στα σχολεία, υπέδειξε τις απαραίτητες αλλαγές για την ασφαλή κίνησή τους και τύπωσε φυλλάδια με συμβουλές για γονείς.

Σεμινάρια για τροχονόμους

Για ενημέρωση σε θέματα νέας τεχνολογίας (10-11/6/2003 στο Δημαρχείο Αθηναίων).

Αυτοκίνητα - Σκιάχτρα με μηνύματα

Τις ημέρες των μεγάλων εξόδων από την Αθήνα, έβαζε σε ειδικά βάθρα τρακαρισμένα αυτοκίνητα με μηνύματα για την οδική ασφάλεια και ευαισθητοποίησε όλους τους οδηγούς.

  • Πρόεδρος Δημοτικής Επιχείρησης Ελέγχου Στάθμευσης
  • Απομάκρυνε από τους δρόμους χιλιάδες παρατημένα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η εικόνα της πόλης και να ελευθερωθούν αντίστοιχες θέσεις στάθμευσης.
  • Εκπρόσωπος Τύπου Δήμου Αθηναίων 2001-2002
  • Μέλος Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης 2012-Σήμερα

Τηλεοπτικές εκπομπές

Περίπου 1.000 εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ, μετά το βραδινό δελτίο ειδήσεων, με τίτλο «60 δευτερόλεπτα με τον Άρη Σταθάκη».

Περίπου 400 ωριαίες εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ, με βασικό στόχο την οδική ασφάλεια και τίτλο «Από τη θέση του οδηγού».

Μεταδόσεις Αγώνων Φόρμουλα 1

ΕΡΤ: 1987-1990. ΑΝΤΕΝΝΑ: 1992-1993.

Ραδιοφωνικές Εκπομπές

Περίπου 700 εκπομπές στον ΑΝΤΕΝΝΑ με βασικό στόχο την οδική ασφάλεια και τίτλο «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη», 1990-2004.

Ραδιοφωνικές Ανταποκρίσεις

1984-1989 Ανταποκριτής ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS.

Εφημερίδες

«Απογευματινή»: Αρθρογράφος 1987-1988.

«Απογευματινή»: Συντάκτης εξωτερικών ειδήσεων 1975-1988.

«Νέα Πολιτεία»: Συντάκτης αυτοκινήτου 1968-1971.

«Απογευματινή»: Συντάκτης αυτοκινήτου 1970-1972 & 1975-1990.

Περιοδικά

Διευθυντής-Αρθρογράφος: «Πίστες & Δρόμοι», «Car & Driver» «Νέα της ΕΛΠΑ». Συντάκτης: «4 Τροχοί», «Αuto-Εξπρές» κ.α.

Πρόεδρος Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτου 1993-1998

Αντιπρόεδρος 1990-1992

Γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου

(1975-1977 και 1980-1984)

Οδηγός Αγώνων Αυτοκινήτου 1968-1984

Διαγωνισμός Οικονομίας

Εμπνευστής και οργανωτής σειράς αγώνων με χειροποίητα αυτοκίνητα που έφτιαξαν ομάδες φοιτητών, μαθητών, προσκόπων, αλλά και ολόκληρες οικογένειες.

Διαβάστε επίσης:

«Έφυγε» ο πρώην βουλευτής και δημοσιογράφος Άρης Σταθάκης

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή