Αντίθετοι οι τουριστικοί πράκτορες με το πρόγραμμα προβολής του ελληνικού τουρισμού
Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου που ανακοινώθηκε από τον ΕΟΤ κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου προγράμματος «Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους».
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την παρουσίαση του Γ.Γ. του ΕΟΤ, πλέον παρουσιάζονται και χρησιμοποιούνται στο επίσημο site της Ελλάδας www.visitgreece.gr οι πλατφόρμες expedia.com,lastminute.com, tripadvisor.com, travelocity.com, travelzoo.com, yahoo.com και orbitz.com, οι οποίες παραπέμπουν τον τουρίστα στα συγκεκριμένα sites για την οργάνωση του ταξιδιού και την αγορά υπηρεσιών.
Διαβάστε επίσης:
Ο τουρισμός στο επίκεντρο σύσκεψης που είχε η Όλγα Κεφαλογιάννη