Οι οδηγίες για την βαθμολόγηση των μαθητών της Α΄ Λυκείου
Αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης για τα γραπτά των μαθητών της Α' Λυκείου που έδωσαν φέτος για πρώτη φορά εξετάσεις με τον θεσμό της Τράπεζας θεμάτων.
Το υπουργείο Παιδείας με ειδική οδηγία του, θέλει να άρει τις αδικίες ενός θεσμού που καταγγέλθηκε για πρόχειρη εφαρμογή και επιλογή των θεμάτων, λίγες ημέρες πριν από τις εξετάσεις.
Η προηγούμενη απόφαση του υπουργείου προβλέπει την ομαδοποίηση των μαθημάτων κατά την βαθμολογία τους και την προαγωγή των μαθητών στην επόμενη τάξη εάν συμπληρώσουν το 10 κατά μέσο όρο σε τρία μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο.
Από την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας προκύπτει ότι :
- Η εισαγωγή θεμάτων από την Τράπεζας Θεμάτων για την Α' Λυκείου, υποβοήθησε τους μαθητές στην επίτευξη καλύτερων βαθμολογιών.
- Η απαίτηση της βάσης σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» και των «Μαθηματικών» για την προαγωγή των μαθητών, αποτέλεσε ένα απαιτητικό μέτρο που πιθανόν οδήγησε σε αδικίες.
Ο υφυπουργό Παιδείας, Α. Δερμεντζόπουλο έχει ετοιμάσει σχετική τροπολογία την οποία θα καταθέσει άμεσα στη Βουλή και θα περιλαμβάνει:
- Την προαγωγή των μαθητών χωρίς να απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο
- Την επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.
Σημειώνεται ότι το μέτρο αυτό θα ισχύσει και για τους φετινούς υποψήφιους της Ά Λυκείου.
Διαβάστε επίσης:
Βάσεις 2014: Τι δείχνουν οι βαθμολογίες των υποψηφίων
Βάσεις 2014: Τάση ανόδου δείχνουν οι βαθμολογίες