Η απάντηση της «Νέας Οδού» για τα διόδια Μώλου και Μπράλου
Μετά το ρεπορτάζ του Newsbomb για το δυσβάστακτο κόστος των διοδίων και τον τρόπο με τον οποίο ξεφυτρώνουν σαν... μανιτάρια στους περισσότερους οδικούς άξονες υπήρξε απάντηση της εταιρείας «Νέα Οδός» για το τμήμα Αγίας Τριάδας Φθιώτιδας καθώς και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων του Μώλου και του Μπράλου.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι ο μετωπικός σταθμός διοδίων της Αγίας Τριάδας δεν είναι δικός της, αλλά μιας άλλης εταιρείας που λέγεται «Κεντρική Οδός». Εδώ βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός είναι δύο «διαφορετικές» εταιρίες με την ίδια μετοχική σύνθεση όπως μπορείτε να δείτε και από τους δικτυακούς τόπους των παραπάνω εταιρειών.
Επι της ουσίας δηλαδή «διυλίζουμε τον κώνωπα» αφού πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους.
και παρακάτω βλέπετε την σύνθεση της ΅Κεντρικής Οδού:
Επίσης η εταιρεία ισχυρίζεται ότι «οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων του Μώλου και του Μπράλου (Θερμοπυλών), περιλαμβάνονται στο έργο παραχώρησης της Κεντρικής Οδού, παρόλα αυτά μέχρι και σήμερα 26/8/2014, παραμένουν ανενεργοί και όχι σε λειτουργία, όπως επίσης ανακριβώς ανέφερε το δημοσίευμά σας».
Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι πουθενά στο ρεπορτάζ δεν αναφέρεται ότι οι σταθμοί λειτουργούν. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι κατασκευάστηκαν (χρησιμοποιούμε τη λέξη: τοποθετούνται) και βέβαια είναι προφανές ότι τα διόδια φτιάχτηκαν για να λειτουργήσουν και όχι για να ενισχύσουν την περιβαλλοντική αισθητική της περιοχής.
Παρόλα αυτά στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής δεοντολογίας το Newsbomb δημοσιεύει αυτούσια την απάντηση της εταιρείας.Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι καταγράφεται ως θετικό το γεγονός ότι η εταιρεία «Νέα Οδός» επέδειξε άμεσο ενδιαφέρον να απαντήσει. Πλην όμως, θα συνεχίσουμε το ρεπορτάζ προκειμένου ο ελληνικός λαός να ξέρει τι πληρώνει, σε ποιους τα πληρώνει και γιατί τα πληρώνει. Άλλωστε αυτός είναι και ο ρόλος των μέσων ενημέρωσης.
Ολόκληρη η απάντηση της «Νέας Οδού»:
«Αγαπητοί,
Στο από 23/8/2014 δημοσίευμά σας, με τίτλο «Μεγαλοεργολάβοι: Βάζουν διόδια ακόμα και σε τμήματα που δεν τους έχουν παραχωρηθεί», παρουσιάζατε εσφαλμένα τον μετωπικό σταθμό διοδίων της Αγίας Τριάδας Φθιώτιδας καθώς και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων του Μώλου και του Μπράλου ως σταθμούς που λειτουργούνται από την εταιρεία «Νέα Οδός», παρανόμως και εβρισκόμενοι εκτός των ορίων του έργου παραχώρησης αυτής.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας και της ορθής ενημέρωσης του αναγνωστικού κοινού, σας γνωρίζουμε ότι:
• Ο μετωπικός σταθμός διοδίων της Αγίας Τριάδας, καθώς και οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων του Μώλου και του Μπράλου, ουδεμία σχέση έχουν με την εταιρεία παραχώρησης «Νέα Οδός» και το έργο παραχώρησης αυτής.
• Ο μετωπικός σταθμός διοδίων της Αγίας Τριάδας, που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 23/11/2010, λειτουργείται από την εταιρεία «Κεντρική Οδός», σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3597/2007 (όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν. 4219/2013) που διέπουν τη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65)».
• Οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων του Μώλου και του Μπράλου (Θερμοπυλών), περιλαμβάνονται στο έργο παραχώρησης της Κεντρικής Οδού, παρόλα αυτά μέχρι και σήμερα 26/8/2014, παραμένουν ανενεργοί και όχι σε λειτουργία, όπως επίσης ανακριβώς ανέφερε το δημοσίευμά σας.
Είναι προφανής λοιπόν η παρανόηση στην οποία υπέπεσε ο συντάκτης του άρθρου.
Συνεχίζοντας με την επίσης ανακριβή αναφορά σας, ότι «για την Φθιώτιδα και την περιοχή της Κεντρικής Ελλάδας επετεύχθη το αδιανόητο. Και με χρήματα του Δημοσίου να κατασκευαστούν τα αναβαλλόμενα τμήματα του Ε-65 και τα διόδια της Αγίας Τριάδας να συνεχίσουν να λειτουργούν και να εισπράττουν τα διόδια αποκλειστικά οι παραχωρησιούχοι και οι Τράπεζες» σας γνωρίζουμε ότι τα διόδια του μετωπικού σταθμού της Αγίας Τριάδας, αφορούν το ήδη κατασκευασμένο και εν πλήρη λειτουργία τμήμα του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ Σκάρφεια Φθιώτιδας – Α/Κ Ανθήλης.
Κλείνοντας, επισημαίνουμε ότι οι εργασίες κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Στην παρούσα φάση λειτουργούν εργοτάξια σε Ανάβρα, Καρδίτσα και γέφυρα Πηνειού, στα οποία εργάζονται περισσότερα από 800 άτομα. Η πρόοδος των εργασιών τέλος Ιουλίου άγγιζε το 37%.
Γραφείο Τύπου Νέα Οδός Α.Ε - Γραφείο Τύπου Κεντρική Οδός Α.Ε»
Διαβάστε επίσης:
Μεγαλοεργολάβοι: Βάζουν διόδια ακόμα και σε τμήματα που δεν τους έχουν παραχωρηθεί
Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών: Μετά από 7 χρόνια παρέδωσαν μόλις 7 χλμ δρόμου
Όλη η αλήθεια για το δρόμο «καρμανιόλα» Κορίνθου – Πατρών
Τεχνικό Επιμελητήριο: Ζητά άμεσο διάλογο για τα δημόσια έργα
Αυτοκινητόδρομοι του δημοσίου... κέρδη εκατομμυρίων για τους μεγαλοεργολάβους
Αυτοί είναι οι μεγαλοεργολάβοι που εκμεταλλεύονται την περιουσία του κράτους!