Κακοκαιρία: Ο Δήμος Βόλου βοηθά τους πολίτες

Ανακοίνωση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών του Βόλου για τις ημέρες της κακοκαιρίας, εξέδωσε ο Δήμος.

Κακοκαιρία: Ο Δήμος Βόλου βοηθά τους πολίτες
1'

Στην ανακοίνωση προσφέρονται τηλέφωνα για όσους έχουν προβλήματα, ενώ τονίζεται και το από πού μπορούν να προμηθευτούν αλάτι προκειμένου να έχουν την ευχέρεια να κυκλοφορούν σε δρόμους που έχουν γίνει πάγοι.

Αναλυτικά:

Από το Δήμο Βόλου γνωστοποιείται ότι οι πολίτες που ενδεχομένως αντιμετωπίσουν έκτακτα περιστατικά, που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, μπορούν να απευθύνονται στο επιχειρησιακό κέντρο Πολιτικής Προστασίας, που λειτουργεί στο Δημαρχείο Βόλου και στα τηλέφωνα.

24213 -50 179
24213 -50 279
24213 -50 190
24213 -50 290
24213 -50 201
24213 -50 202
Είτε στη Νέα Ιωνία (αμαξοστάσιο) στα τηλέφωνα 24210 -80865 και 6970837026 και 6944558227

Διάθεση αλατιού σε πολίτες

Υπενθυμίζεται ότι σε κεντρικά σημεία της πόλης και δημοτικών ενοτήτων διατίθενται ποσότητες αλατιού για την προσωπική χρήση και προστασία των πολιτών (πεζοδρόμια, στενοί δρόμοι κλπ)

Τα σημεία αυτά είναι:
Για την πόλη του Βόλου στα προαύλια των Ιερών ναών, Αγ. Νικολάου, Αγ. Βασιλείου, Αγ. Κωνσταντίνου και Αγ. Δημητρίου, στον Αγ. Τρύφωνα Νεάπολης και στο Δημαρχείο Βόλου.
Για τη Νέα Ιωνία στο πρώην Δημαρχείο και στα προαύλια των Ι.Ν Ευαγγελιστρίας και Αγ. Βαρβάρας

Για της Δημοιτκές Ενότητες η διάθεση θα γίνεται από την Αγριά, τη Νέα Αγχίαλο και την Πορταριά.

Η Δημοτική Αρχή του Βόλου ζητεί τη συνεργασία και τη συμμετοχή των πολιτών για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων ανακύψουν, που αναφέρονται απλώς στην ατομική τους ευθύνη έναντι του συνόλου και ασφαλώς όχι στην υποκατάσταση των αρμοδιοτήτων και της ευθύνης του Δήμου και άλλων υπηρεσιών.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή