Παρέμβαση και επικρίσεις από τον Χρήστο Μάτη

Ιδιαίτερα καυστικός ήταν στην παρέμβασή του στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, ο Δημοτικός Σύμβουλος, Χρήστος Μάτης…
2'

Ιδιαίτερα καυστικός ήταν στην παρέμβασή του στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, ο Δημοτικός Σύμβουλος, Χρήστος Μάτης…

Ο επικεφαλής της παράταξης Ενεργοί πολίτες – Οικολογία στην πράξη, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο θέμα της πορνείας, για το οποίο η διοίκηση έχει διαπιστώσει –λανθασμένα κατά τη γνώμη του- πως αποτελεί κοινωνικό πρόβλημα. Κατά τον κο Μάτη, το γεγονός πως γίνεται προσπάθεια να περιοριστεί η δραστηριότητα σε συγκεκριμένη περιοχή της πόλης, είναι αναποτελεσματικό αφού αποτελεί παρέμβαση στο real estate. Κάπως έτσι είχε γίνει και στα Λαδάδικα, όταν αρχικά έγινε εκεί η εγκατάσταση των οίκων ανοχής, ενώ στη συνέχεια αυτοί «ξηλώθηκαν» με την ανάπλαση της περιοχής. Μάλιστα, όπως τόνισε θα καταψηφίσει την πρόταση, αφού οι περιορισμοί δεν μπορούν να αντέξουν στο νόμο και θα καταρρεύσουν στην πρώτη προσφυγή.
Για την αντιμετώπιση μάλιστα της πεζοδρομιακής πορνείας, ο Δημοτικός Σύμβουλος πρότεινε μεγαλύτερη δραστηριότητα και κοινωνικότητα στις περιοχής που αυτή λαμβάνει χώρα. Πιο πολύ φως, περισσότερες εκδηλώσεις, πολιτισμός και κοινωνική ζωή, είναι η λύση στο πρόβλημα.

Ο κ. Μάτης αναφέρθηκε ακόμα στο θέμα των αδειών των καταστημάτων στην Ικτίνου. Συγκεκριμένα τόνισε πως δύο μήνες μετά την οριοθέτηση της κίτρινης γραμμής στα τραπεζοκαθίσματα στην Ικτίνου, δεν έχουν εκδοθεί άδειες νόμιμης λειτουργίας των τραπεζοκαθισμάτων. Η εξέλιξη αυτή καθιστά «όμηρους» τους ιδιοκτήτες των καφέ. Ανέφερε πως το έγγραφο της τροχαίας το οποίο αναφέρει ότι δεν μπορεί να υπάρξει συναίνεση επειδή ο χώρος που θα παραμείνει διαθέσιμος για την κυκλοφορία δεν θα είναι επαρκής για τη διέλευση οχημάτων ανάγκης, ουσιαστικά αποτελεί στρουθοκαμηλισμό της λειτουργίας στο Δημόσιο χώρο χωρίς άδεια, ο οποίος υφίσταται τα τελευταία 2,5 χρόνια. Οι άδειες πρέπει να εκδοθούν το συντομότερο, είπε ο Δημοτικός Σύμβουλος.

Τέλος, αναφέρθηκε στο ρυθμιστικό, τονίζοντας πως οι συνθήκες από το 2009 όταν και ολοκληρώθηκε η μελέτη, έχουν αλλάξει. Ακόμα ανέφερε πως το όραμα της κας Μπιρμπίλη πολλές φορές έρχεται σε αντιπαράθεση με άλλα υπουργικά οράματα, όπως το στρατηγικό σχέδιο των συνδυασμένων μεταφορών.