«Συναγερμός» σε πλοίο για μία βαλίτσα

Η βαλίτσα έκανε φτερά…

«Συναγερμός» σε πλοίο για μία βαλίτσα
1'

Καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σε βάρος ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρνήθηκε να την αποζημιώσει για απώλεια αποσκευής. Ύστερα από παρέμβαση του Συνήγορου, η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά και προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ στην καταναλώτρια.

Ειδικότερα, η επιβάτης, κατά το ταξίδι της με πλοίο από Χανιά προς Αθήνα, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, παραλαμβάνοντας τις αποσκευές της, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε χαθεί.

Επικοινώνησε άμεσα με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να περιμένει 10 ημέρες. Εν συνεχεία δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα. Ωστόσο μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νέο, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας, που είχε, ουδείς απαντούσε στις κλήσεις της. Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπισθεί.

Η αναπληρώτρια Συνήγορος, Αθηνά Κοντογιάννη, επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της καταναλώτριας, διότι πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης.

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά και προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ στην επιβάτη.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή