ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Διαθέσιμα μέσω φορητής συσκευής τα εισιτήρια των τρένων

Από το νέο έτος θα είναι πλήρως διαθέσιμες οι νέες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τους επιβάτες της, οι οποίες θα διευκολύνουν σημαντικά το ταξίδι τους με το τραίνο, ενώ ήδη εφαρμόζεται το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο μέσω φορητής συσκευής.
2'

Ήδη είναι σε εφαρμογή το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο μέσω φορητής συσκευής (κινητού, table ή laptop). Με τη νέα αυτή υπηρεσία, η οποία εφαρμόζεται εδώ και περίπου δέκα ημέρες, οι επιβάτες έχουν πλέον διαθέσιμο το ηλεκτρονικό τους εισιτήριο απευθείας στην φορητή τους συσκευή (κινητό, tablet, laptop) διευκολύνοντάς τους να ταξιδέψουν, χωρίς αναμονή στα εκδοτήρια μειώνοντας σημαντικά το χρόνο μετακίνησης τους.

Ειδικότερα, με την αγορά του εισιτηρίου μέσω ίντερνετ αποστέλλεται αυτόματα στο κινητό τηλέφωνο και στο e-mail του επιβάτη ειδικός κωδικός μέσω της εύχρηστης εφαρμογής Passbook. Ο επιβάτης επιβιβάζεται άμεσα στην αμαξοστοιχία και στη συνέχεια μέσω του κινητού ή άλλης συσκευής, ελέγχεται μέσα στο τραίνο από τον ελεγκτή, διευκολύνοντας έτσι την διαδικασία της επιβίβασης.

Το νέο «έξυπνο» εισιτήριο διαθέτει πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας, εκδίδεται άμεσα και είναι ονομαστικό για τα δρομολόγια του σιδηροδρομικού άξονα.

Επίσης, η υπηρεσία που αφορά τις «έξυπνες» κάρτες πολλαπλών διαδρομών θα είναι στη διάθεση του επιβατικού κοινού με την νέα χρονιά.

Πρόκειται για τις νέες «έξυπνες» κάρτες πολλαπλών διαδρομών, οι οποίες θα αντικαταστήσουν τις παλιές χάρτινες, βελτιώνοντας σημαντικά την πρόσβαση των επιβατών στο τραίνο. Οι ίδιες κάρτες θα χρησιμοποιηθούν και για τη συμμετοχή των επιβατών στο πρόγραμμα επιβράβευσής πελατών Miles & Bonus. Η έκδοση των «έξυπνων» καρτών θα γίνεται μία φορά στο κεντρικό κτίριο της εταιρίας Καρόλου 1 - 3 στην Αθήνα και η επαναφόρτωσή τους θα γίνεται στα φυσικά σημεία πώλησης ή μέσω της ιστοσελίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο καθηγητής, διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, «στόχος είναι η συνεχής βελτίωση και αναβάθμιση του μεταφορικού έργου της εταιρείας, με την παροχή "έξυπνων" και εύχρηστων on-line υπηρεσιών προς τους επιβάτες της, οι οποίοι επιλέγουν και εμπιστεύονται το τραίνο για τις μετακινήσεις τους».

Σχετικές ειδήσεις