«Βρέξει-χιονίσει» στο Αττικό Μετρό η Στερεά Ελλάδα
«Τρέχει» η καμπάνια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την προώθηση και την ανάπτυξη του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή
Μετά την παρουσία της στην τουριστική έκθεση της Θεσσαλονίκης «Philoxenia» η Περιφέρεια «παίρνει» το Μετρό και «μετακινείται» με στόχο να ακολουθηθεί από πλήθος επισκεπτών.
Με «μότο» «Στερεά Ελλάδα Βρέξει- Χιονίσει», η Περιφέρεια ευελπιστεί να προσελκύσει επισκέπτες στην ευρύτερη περιοχή όλο το χρόνο.
Δείτε την παρουσία της στους συρμούς του Μετρό