Έτσι παγιδεύει τους οδηγούς ταξί ο μανιακός δολοφόνος της Κηφισιάς

Με μετασκευασμένο όπλο και ακολουθώντας μια διαδρομή σε περιοχή που φαίνεται ότι γνωρίζει καλά, παγιδεύει τα θύματά του ο μανιακός που έχει βάλει στο στόχαστρό του οδηγούς ταξί.

Οι αστυνομικοί που ερευνούν την υπόθεση της δολοφονίας του οδηγού ταξί στην Κηφισιά, έχουν συγκεντρώσει περίπου 180 μαρτυρίες από συναδέλφους του άτυχου 52χρονου κι έχουν απομονώσει και αξιολογήσει τις σημαντικότερες, οι οποίες αφορούν σε περιστατικά με «παράξενους» πελάτες τους οποίους έχουν επιβιβάσει στα οχήματά τους τελευταίο διάστημα.

Οι αστυνομικοί έχουν επικεντρωθεί στα σημεία επιβίβασης και τις διαδρομές που ακολούθησαν οι οδηγοί, επιχειρώντας έτσι να εντοπίσουν κοινά επίμαχα σημεία κίνησης του υπόπτου, που ενδεχομένως βρίσκονται κοντά στον τόπο διαμονής του, και να αναζητήσουν υλικό από κάμερες ασφαλείας που μπορεί να έχουν αποτυπώσει καθαρότερα τα χαρακτηριστικά προσώπου, σωματοδομή, και ίσως κάποιο άλλο ιδιαίτερο στοιχείο του δράστη που θα βοηθήσει τις έρευνες.

Και στα δύο περιστατικά -αυτό της δολοφονίας του 52χρονου αλλά και αυτό του σοβαρότατου τραυματισμού άλλου στην ίδια περιοχή, 18 ημέρες νωρίτερα- ο δράστης, που καθόταν στο πίσω δεξιά κάθισμα, δεν λήστεψε τα θύματά του.

Τα πυροβόλησε με ένα αεροβόλο το οποίο έχει μετασκευάσει σε 22άρι πιστόλι, ενώ τα ταξί που οδηγούσαν ήταν εν κινήσει και αμέσως μετά εξαφανίστηκε στο σκοτάδι. «Το όπλο που χρησιμοποίησε και στις δύο επιθέσεις είναι μετασκευασμένο και κατά 99% βουλγαρικής προέλευσης», δηλώνει ανώτατος και εμπειρότατος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. «Το έχει μετατρέψει σε πυροβόλο, ενώ χρησιμοποιεί και σιγαστήρα. Γι’ αυτό, άλλωστε και ο 32χρονος οδηγός ταξί, που δέχθηκε τρεις σφαίρες δεν άκουσε πυροβολισμούς. Στην κατάθεσή του είπε ότι ένιωσε ξαφνικά ένα κάψιμο στο κεφάλι του και να χάνει τις αισθήσεις του».

«Πιστεύουμε ότι ο δράστης είναι εμμονικό άτομο. Έχει διαταραγμένη προσωπικότητα, είναι πιθανότατα Έλληνας, γύρω στα 30 και εξετάζουμε διάφορες εκδοχές όσον αφορά στο κίνητρο των επιθέσεών του σε οδηγούς ταξί. Η εκτίμησή μου είναι ότι οι επιθέσεις του αυτές σχετίζονται με κάποια εμπλοκή του στο παρελθόν με τον συγκεκριμένο επαγγελματικό χώρο», προσθέτει ο αξιωματικός.

Ένα εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι το πώς ο πρώτος οδηγός, παρά το γεγονός ότι δέχθηκε τρεις σφαίρες στο πίσω μέρος του λαιμού του, κατάφερε να επιζήσει. «Η ταχύτητα της βολίδας του συγκεκριμένου όπλου, λόγω του ότι είναι μετασκευασμένο, αλλά και επειδή διαθέτει σιγαστήρα, μειώνεται σε μεγάλο βαθμό», εξηγεί ο ανώτατος αξιωματικός. «Παράλληλα, ο δράστης πυροβόλησε τον 32χρονο από απόσταση περίπου δέκα εκατοστών και έτσι οι σφαίρες δεν πρόλαβαν να αναπτύξουν ταχύτητα και να τον σκοτώσουν, ενώ ταυτόχρονα βρήκαν σε σκληρό οστό. Έτσι, κατάφερε να σωθεί. Στην περίπτωση του 52χρονου, όμως, ο δολοφόνος πυροβόλησε το θύμα από απόσταση περίπου 50 εκατοστών στον δεξιό κρόταφο και το σκότωσε».

Για το κίνητρο του δράστη, ο αξιωματικός επισημαίνει: «Εκτιμούμε ότι ο δράστης είχε κάποια εμπλοκή με τον χώρο των ταξί», επισημαίνει ο ανώτατος αξιωματικός. «Οι επιθέσεις αυτές δεν είναι τυχαίες. Μπορεί να είχε εμπλακεί σε κάποιο περιστατικό με οδηγούς ταξί και λόγω της διαταραγμένης προσωπικότητάς του να έχει μανία εκδίκησης ή να ήταν παλαιότερα στον συγκεκριμένο επαγγελματικό χώρο και να τον μείωσε κάποιος ή κάποιοι. Η υπόθεση θυμίζει κάτι από αυτή του κατά συρροή δολοφόνου Δημήτρη Βακρινού, που έδρασε στο διάστημα 1995 – 96», ανέφερε.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δ. Βακρινός, ο οποίος ήταν οδηγός ταξί και χαρακτηρίστηκε από την αστυνομία ως ο πρώτος «serial killer» της Ελλάδας, διέπραξε πέντε εν ψυχρώ δολοφονίες, ενώ τραυμάτισε έξι άτομα. Οι ειδικοί έκαναν λόγο για έναν άνθρωπο με ψυχοπαθολογικό υπόβαθρο που είχε τις ρίζες του στην τραυματική του παιδική ηλικία και επισήμαναν: Είχε μειωμένη αυτοεκτίμηση και συμπλεγματική συμπεριφορά, γεγονός που τον οδηγούσε στο να διαπράττει φόνους για ασήμαντους λόγους, απλά και μόνο επειδή θεωρούσε τον εαυτό του αδικημένο.

Διαβάστε ΕΔΩ όλο το χρονικό της υπόθεσης


Σχετικές ειδήσεις