Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Από σήμερα (16/10) σε όλους τους σταθμούς του Μετρό
Σημειώνεται ότι ο Ανοικτός φάκελος που θα προσκομίζουν οι πολίτες στα όλα τα εκδοτήρια του δικτύου πρέπει να περιλαμβάνει:
1. Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου
2. Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ
3. Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017 ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.
4. Εκτύπωση της Αίτησης – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)
Εξωτερικά του φακέλου θα αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας).
Η διαδικασία αυτή θα συμβάλει στην ταχύτερη έκδοση και αντικατάσταση των σημερινών, περίπου 300 χιλιάδων χάρτινων καρτών, που χρησιμοποιούν οι πολίτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.