Θεσσαλονίκη: Μέσω εναλλακτικών αεροδρομίων οι πτήσεις της EasyJet

Μέσω των αεροδρομίων της Αθήνας και της Καβάλας θα πραγματοποιούνται οι πτήσεις της EasyJet με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη.
2'

Τουλάχιστον έως και την 21η Δεκεμβρίου, οι πτήσεις με αφετηρία το αεροδρόμιο «Μακεδονία» θα πραγματοποιούνται από την Αθήνα και την Καβάλα.

Η εταιρεία προχώρησε σε αυτήν την απόφαση, όπως αναφέρει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της EasyJet για την Ευρώπη Matteo Taddei, εκτιμώντας ότι η λύση του προσωρινού διαδρόμου προσαπογειώσεων δεν πληροί τις προδιαγραφές που θέτει, ενώ υποστηρίζει ότι δεν ενημερώθηκε εγκαίρως για το κλείσιμο του βασικού διαδρόμου προσαπογειώσεων, που έγινε λόγω εργασιών.

«Όπως και άλλες αεροπορικές εταιρίες, η EasyJet αντιμετωπίζει προβλήματα στο πρόγραμμα των πτήσεων, καθώς το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης έκλεισε προσωρινά τον κύριο διάδρομο (προσαπογειώσεων) λόγω εργασιών συντήρησης, ενώ αντ’ αυτού λειτουργεί ένας προσωρινός διάδρομος», αναφέρει σε δήλωσή της η εταιρεία και συνεχίζει: «Οι αεροπορικές εταιρείες δεν έλαβαν εκ των προτέρων ειδοποίηση για το κλείσιμο του διαδρόμου και οι κίνδυνοι που συνδέονται με την προταθείσα προσωρινή λειτουργία δεν είναι αποδεκτοί από την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε πτήσεις μέσω εναλλακτικών αεροδρομίων».

Συνεπώς, «μέχρι και τις 6 Δεκεμβρίου η EasyJet θα πραγματοποιεί τις πτήσεις μέσω Αθηνών και θα παρέχει μεταφορά στους πελάτες από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Από τις 7 Δεκεμβρίου και ως και την 21η Δεκεμβρίου, η EasyJet θα πραγματοποιεί πτήσεις μέσω Καβάλας και θα παρέχει μεταφορά στους επιβάτες από Θεσσαλονίκη για Καβάλα».

Επιπλέον, όπως αναφέρεται, «η EasyJet κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσει τα προβλήματα των πελατών της ενώ παρέχει αναψυκτικά στο αεροδρόμιο όπως και διαμονή σε ξενοδοχεία και γεύματα όπου αυτό απαιτείται. Η EasyJet θα συνεχίσει να παρακολουθεί την κατάσταση ενώ οι πελάτες που έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη το προσεχές διάστημα, θα ενημερώνονται τακτικά μέσω τηλεφώνου, email, sms και μέσω των εφαρμογών».

Όπως αναφέρει η εταιρεία «η ασφάλεια και η καλή κατάσταση των επιβατών και του πληρώματος αποτελούν προτεραιότητα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας για την υπομονή τους και, από τη στιγμή που δεν άπτεται του δικού μας ελέγχου, να ζητήσουμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση υφίστανται».

Πηγή πληροφοριών: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Σχετικές ειδήσεις