Το Newsbomb.gr στο Μετρό Θεσσαλονίκης: Το... ανέκδοτο που έγινε πραγματικότητα (vids+pics)
Η Θεσσαλονίκη «εκτοξεύεται» δίπλα τις σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις - Το Μετρό θα εξυπηρετεί καθημερινά 300.000 επιβάτες – Είναι πιο εξελιγμένο από αυτό της Αθήνας - Πώς θα βελτιώσει το περιβάλλον - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το μεγάλο έργο που δεν είναι πλέον μόνο… μακέτο – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες - To Newsbomb.gr μπήκε στο Μετρό της Θεσσαλονίκης και μίλησε με τον πρόεδρο - Δείτε τι λέει στη δημοσιογράφο Ευδοκία Μύτιλη
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΤΟΥ NEWSBOMB.GR ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
Η επανεκκίνηση μεγάλων κατασκευαστικών έργων είναι προϋπόθεση στην επανεκκίνησης της πραγματικής οικονομίας.
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, το Μετρό της Θεσσαλονίκης ήταν απλά ένα... ανέκδοτο, αφού όλοι το προανήγγειλαν, αλλά κανείς δεν ξεκινούσε το έργο που έμενε στις μακέτες για πάρα πολλές δεκαετίες.
Το Μάρτιο του 2016 ξεκίνησαν και πάλι οι εργασίες του Μετρό Θεσσαλονίκης, του μεγαλύτερου συγκοινωνιακού, αναπτυξιακού και περιβαλλοντικού έργου που πραγματοποιείται στην πόλη.
Το Μετρό θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των πολιτών, προφέροντας ένα σύγχρονο, ποιοτικό δίκτυο υποδομών στην ευρύτερη περιοχή, μετά από μια παρατεταμένη περίοδο καθυστερήσεων και παύσης της εκτέλεσης των έργων.
Πλέον, για πρώτη φορά, όλα τα προβλήματα που ταλάνιζαν τις εργασίες έχουν επιλυθεί με σαφή ορίζοντα ολοκλήρωσης.
Δείτε τι αναφέρει αποκλειστικά στο Newsbomb.gr ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος.
Η βασική γραμμή θα παραδοθεί σε λειτουργία το 2020, η γραμμή Καλαμαριάς την αρχή του 2021, ενώ ο σταθμός της Βενιζέλου και οι σταθμοί των οποίων η λειτουργία εξαρτάται άμεσα από αυτόν, ένα χρόνο αργότερα.
Ταυτόχρονα, εξαιτίας της μεγάλης προόδου του έργου, άρχισε και ο σχεδιασμός των επεκτάσεων δυτικά και προς το αεροδρόμιο.
Η ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης θα αναβαθμίσει την πόλη σε μία σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη με δυνατότητα εξυπηρέτησης, στην πρώτη φάση λειτουργίας 300.000 επιβατών ημερησίως.
Οι σήραγγες είναι δίδυμες, μονής τροχιάς, ενώ το αμαξοστάσιο αναπτύσσεται σε έκταση 55 στρεμμάτων. Όλοι οι σταθμοί έχουν κεντρική αποβάθρα και μάλιστα υπάρχουν θύρες που την απομονώνουν από το χώρο των γραμμών και ανοίγουν ταυτόχρονα με το άνοιγμα των θυρών των συρμών.
Τα βαγόνια είναι μάλιστα πιο εξελιγμένα από αυτά της Αθήνας, καθώς οι συρμοί είναι τελευταίας τεχνολογίας, υπεραυτόματοι και χωρίς οδηγό.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΗ GALLERY ΤΟΥ NEWSBOMB.GR ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ
Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή 14,4 χλμ. γραμμής (με 2 σήραγγες), 18 συρμούς χωρητικότητας 450 ατόμων, αμαξοστάσιο και Κέντρο ελέγχου λειτουργίας.
Η ολοκλήρωσή του έργου θα δώσει αναπτυξιακή πνοή στη Θεσσαλονίκη και θα βελτιώσει σημαντικά το περιβάλλον, καθώς υπολογίζεται πως θα κυκλοφορούν 80.000 λιγότερα αυτοκίνητα.
Τέλος, το Μετρό Θεσσαλονίκης θα συμβάλλει καθοριστικά στην οικονομική ανάπτυξη, τόσο με τις νέες θέσεις εργασίας που έχουν δημιουργηθεί, όσο και με την τόνωση της επιχειρηματικότητας και του εμπορίου κατά τη διάρκεια λειτουργίας του.