Όταν η Spot ξεπούλησε την Κρήτη στους Τούρκους!
Ε, αυτοί δεν έχουν το Θεό τους! Τελικά, είτε είναι ανιστόρητοι, είτε κάποιο άλλο σχέδιο –ξένου δάκτυλου, προφανώς- υπηρετούν. Αν υπάρχει και τρίτη εξήγηση, ας μας την πουν…
Δεν εξηγούνται αλλιώς τα βαρύτατα ατοπήματα στα οποία έχουν πέσει τα golden boys της Spot Thompson. Και να πεις ότι ήταν και τίποτα παιδάκια των 700 ευρώ… Μιλάμε για ακριβοπληρωμένους συμβούλους, με επικεφαλής τον «πολύ» κ. Χρήστο Κερασιώτη, που κατάφεραν να μας πουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι η Κρήτη δεν ανήκει στην Ελλάδα. Σε διαφήμιση της Vodafone την παρουσίασαν ως ανεξάρτητο κράτος (!), ένα βήμα πριν μας πουν ότι ανήκει στην… Τουρκία, δηλαδή!
Πολύ πρόσφατα στο διαδίκτυο αναρτήθηκε ένα βίντεο, το οποίο περιείχε τη νέα διαφήμιση της Vodafone. Στο βάθος της εικόνας διακρινόταν δύο σημαίες: Η μία της Κρητικής πολιτείας και άλλη των νήσων Μάρσαλ, οι οποίες είχαν κερδίσει την αυτονομία τους. Δεν πέρασαν πάνω από δύο 24ωρα προβολής αυτής της διαφήμισης και η εταιρεία, εξαιτίας αντιδράσεων που ξέσπασαν, απέσυρε το συγκεκριμένο βίντεο και επανέφερε την διαφήμιση χωρίς τις σημαίες. Και λέμε «η εταιρεία» γιατί, προφανώς, δεν επρόκειτο για ευαισθησία της διαφημιστικής, που –στο κάτω κάτω- ήταν αυτή η οποία επιμελήθηκε το σποτ.
Σε κάθε περίπτωση, είναι τουλάχιστον προκλητικό και δημιουργεί ερωτήματα για τη σκοπιμότητα που υπηρετεί η μετάδοση, μέσω μιας τεράστιας διαφημιστικής καμπάνιας, τέτοιου είδους μηνυμάτων, τα οποία αναμφίβολα δημιουργούν περίεργους συνειρμούς περί ανεξαρτησίας της Κρήτης (σενάρια τα οποία χρόνια απεργάζονται συγκεκριμένα κέντρα του εξωτερικού με έδρα την Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία) και προφανώς στοχεύουν στο να ζημιώσουν την Ελλάδα και να προκαλέσουν πάσης φύσεως αποσταθεροποιήσεις. Ευθύνη δεν φέρει βέβαια μόνον η Vodafone. Μάλλον η εταιρεία φέρει τη μικρότερη ευθύνη. Τη μεγαλύτερη φέρει η διαφημιστική εταιρεία, η οποία ανέλαβε και σχεδίασε τη συγκεκριμένη καμπάνια, η Spot Thompson του Χρήστου Κερασιώτη.