Δικαίωση newsbomb: Εισαγγελέας για τις διαφημιστικές!
Σπάει ο νόμος της σιωπής για τη χειραγώγηση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας από ορισμένες διαφημιστικές εταιρείες. Οι συνεχείς και εμπεριστατωμένες αποκαλύψεις του “Newsbomb” προκάλεσαν το ενδιαφέρον της Δικαιοσύνης, η οποία προχωρεί επειγόντως στη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης.
Θριαμβευτική δικαίωση στις αποκαλύψεις του “Newsbomb” αποτελεί η παρέμβαση που έκανε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών κ. Ιωάννης Σακελλάκος, ο οποίος διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να διαπιστωθεί από ποιους έχουν διαπραχθεί αυτεπαγγέλτως διωκόμενα αδικήματα.
Αντικείμενο της έρευνας είναι οι συνεχείς, καθημερινές και διασταυρωμένες αποκαλύψεις της ιστοσελίδας μας για τις «ύποπτες» δραστηριότητες διαφημιστικών εταιρειών σε σχέση με τα ΜΜΕ.
Την έρευνα ανέλαβε να διενεργήσει η Εισαγγελία Πρωτοδικών.
Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει την επιμονή και την τόλμη του “Newsbomb” να συνεχίσει την έρευνα παρά τον υπόγειο πόλεμο που δέχθηκε και δέχεται από ορισμένες διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες φοβούνται την αλήθεια και έπρεπε ήδη να απασχολούν τη Δικαιοσύνη.
Ήρθε η ώρα να φανούν τα πρόσωπα και να πέσουν τα προσωπεία από τη δικαστική έρευνα. Πρέπει, επιτέλους, να εξακριβωθεί ποιες είναι οι διαφημιστικές εταιρείες και για ποιους λόγους αντί του προβλεπομένου εκ του Νόμου ποσοστού 9.9% επιστροφής κατ΄ ανώτατο όριο (σε χρήμα ή δωρεάν τηλεοπτικό χρόνο) επί των διαφημιστικών πακέτων που λαμβάνουν τα ΜΜΕ, πιέζουν και παίρνουν επιστροφές της τάξης του 20% ή και μεγαλύτερες, εκμεταλλευόμενες τη δεινή οικονομική κατάσταση πολλών Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.
Η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη αναμένεται να ερευνήσει τις καταγγελίες και τα στοιχεία για τις υπόγειες διαδρομές διακίνησης «μαύρου», αφορολόγητου χρήματος, με τη μέθοδο των επιστροφών που συνήθως γίνονταν (σύμφωνα με τις καταγγελίες) κάτω από το τραπέζι.
Δεν είναι τυχαίο ότι ορισμένα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας περιήλθαν υπό τον έλεγχο διαφημιστικών εταιρειών και ικανοποίησαν στρατηγικές απαιτήσεις τους, όσον αφορά στις επιλογές προσώπων, την προβολή προϊόντων ή ακόμα και στην προβολή συγκεκριμένων πολιτικών απόψεων.
Αυτή η μεγάλη δικαίωση του “Newsbomb” επιβεβαιώνει τη βούλησή του από την πρώτη στιγμή, να τολμά και να αποκαλύπτει την αλήθεια.