Πανικός στoυς διαφημιστές από τις αποκαλύψεις του Newsbomb
Σε πλήρη πανικό έχει περιέλθει η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας ΕΔΕΕ μετά την παρέμβαση του εισαγγελέα και τις αποκαλύψεις που κάνει καθημερινώς το "Newsbomb", καθώς και τις καταγγελίες περί χειραγώγησης ΜΜΕ.
Την ώρα που η δικαιοσύνη διαπιστώνει ότι συντρέχει λόγος έρευνας των πεπραγμένων τους, οι ίδιοι μιλούν για δυσφήμιση του κλάδου, σπεύδοντας ουσιαστικά να προκαταβάλλουν το αποτέλεσμα της έρευνας.
Επιχειρούν να προεξοφλήσουν τις αποφάσεις τις δικαιοσύνης και μιλούν για επιστροφές 9,9% όταν η δημοσιογραφική έρευνα έχει καταδείξει πολλαπλάσια ποσοστά που φτάνουν και το εξωφρενικό 70%.
Τους ενοχλεί ακόμα και η λέξη επιστροφές και μιλούν για επιβράβευση λες και το να παρέχεις την εργασία σου επαρκώς είναι κατόρθωμα που χρειάζεται ειδική αμοιβή.
Η υποκρισία και το ψεύδος για μια ακόμα φορά περισσεύει, καθώς αυτοί που σήμερα μιλούν για δυσφήμιση του κλάδου σε συνέδριό τους ομολογούσαν τα περί επιστροφών που αποτελούν μεγάλο πρόβλημα που τους εκθέτει. Και το ερώτημα είναι: Πότε έλεγαν αλήθεια και πότε ψέματα;
Η έννοια της έρευνας
Πριν παρέμβει η δικαιοσύνη, πολλοί ήταν οι παράγοντες του διαφημιστικού κλάδου που δεν ήθελαν να προχωρήσει η έρευνα. Μια έρευνα στην οποία το επίσημο όργανο των διαφημιστών μας πληροφορεί ότι θα συνδράμει συμπληρώνοντας «εφ όσον της ζητηθεί». Είναι όμως προφανές ότι ο έλεγχος αφορά μία-μία τις εταιρίες μέλη της ΕΔΕΕ και όχι τον Σύνδεσμο, από τον οποίο είναι δεδομένο ότι δεν θα ζητηθεί καμία συνδρομή. Απλά οι διαφημιστές έχουν μάθει να δημιουργούν ψευδείς εντυπώσεις και αυτό προσπαθούν να κάνουν και τώρα αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Για την ταμπακέρα όμως δεν λένε τίποτα. Δεν λένε τίποτα για την υπόθεση Alter και τα τρίγωνα των συναλλαγών και των επιταγών, παριστάνοντας τις αθώες περιστερές.
Δεν μας εξηγούν τι σημαίνει προαγορά χρόνου και τι ακριβώς συναλλαγές έκαναν με το κανάλι. Μήπως αυτές οι συναλλαγές δεν αποτελούν δυσφήμιση για τον κλάδο; Μήπως δεν είχαν επιστροφές; Ή μήπως τις επιταγές (που ουσιαστικά είναι διευκόλυνσης) τις έκοβαν για λόγους φιλανθρωπίας ή για το 9,9%; Μήπως τα περίφημα μυαλά της ΕΔΕΕ μπορούν να εξηγήσουν ποιες εταιρίες προαγόραζαν χρόνο στο Alter και ποιο είναι ακριβώς το ύψος της έκπτωσης τζίρου που επέστρεψαν στους διαφημιζόμενους;
Τι λέει η ΕΔΕΕ;
Διαβάστε επίσης: