Η διαφημιστική καμπάνια που μπορεί να προκαλέσει καρδιακή προσβολή

Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του σοκ, η νέα διαφημιστική καμπάνια του υπουργείου Μεταφορών της Βρετανίας έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ πριν από την οδήγηση.


Το σκηνικό που θα δείτε στη συνέχεια στήθηκε στις τουαλέτες διάφορων pubs στην Αγγλία και κρυφές κάμερες κατέγραψαν τις αντιδράσεις των ανυποψίαστων θυμάτων. Πρόκειται για μια εμπειρία που τρομάζει όχι μόνο τους πρωταγωνιστές της «φάρσας» αλλά και τον θεατή.