4 tips για να βάλετε τάξη στη δουλειά σας!

Άσχετα με το επάγγελμα του που κάνει ο καθένας μας, όλοι θέλουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο αποδοτικοί και σωστοί στη δουλειά μας
3'

Ταυτόχρονα, όμως αναζητάμε και περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να βλέπουμε τους φίλους και την οικογένειά μας. Αυτό που συνήθως συμβαίνει, βέβαια, είναι πως η δουλειά καταβροχθίζει την καθημερινότητά μας, καθώς όχι μόνο δεν μένει χρόνος αλλά πολλές φορές η μέρα τελειώνει με εκκρεμότητές για την επόμενη! Κι όμως, οι ειδικοί υποστηρίζουν πως υπάρχουν κάποια μυστικά που αν τα ακολουθήσετε, θα μπορέσετε και πιο γρήγορα να τελειώσετε τις δουλειές σας και να είστε πιο αποδοτικοί- ρίξτε μια ματιά:

1. Κάντε μία λίστα με τους στόχους της ημέρας.
Είναι πολύ εύκολο να παρασυρθείτε και να ασχολείστε με τα λιγότερα σημαντικά αντί για τα πραγματικά απαραίτητα. Γιαυτό, οργανώστε μία λίστα με τα πράγματα που έχετε να κάνετε- και μάλιστα φροντίστε ώστε η λιστα σας να είναι μικρή και ουσιαστική- και εγγυημένα δεν θα καθυστερήσετε ούτε μία ώρα παραπάνω. Άλλωστε, είναι προτιμότερο να δουλέψετε εντατικά και μετά να απολαύσετε ένα ποτό με την παρέα σας, παρά να χαζεύετε και να χάσετε όλη σας την μέρα στη δουλειά.

2.Τελειώστε αυτό που κάνετε πριν αρχίσετε κάτι άλλο
Το multitasking τελικά είναι παγίδα, καθώς έρευνες δείχνουν πως όσοι ακολουθούν λογική... ζογκλέρ στη δουλειά τους, τελικά χάνουν 40% περισσότερο χρόνο από ό,τι αν έκαναν focus σε ένα συγκεκριμένο task κάθε φορά. Μία μεγάλη παγίδα είναι να αφήνετε μία δουλειά, επειδή ίσως σας κούρασε ή για να ξελαμπικάρει το μυαλό σας και να καταπιάνεστε με κάποια άλλη. Με μαθηματική ακρίβεια στο τέλος της ημέρας στο γραφείο σας θα υπάρχουν εκατοντάδες χαρτάκια και φυσικά δε θα έχετε τελειώσει με καμία από όλες αυτές.

3. Ναι στο break!
Μπορεί να πιστεύετε πως αν πέσετε με τα μούτρα στη δουλειά θα φύγετε νωρίτερα, αλλά όχι: έρευνες έχουν δείξει πως ο εγκέφαλός μας μπορεί να συγκεντρώνεται για 90 έως 120 λεπτά το πολύ σε ένα πράγμα- μετά χρειάζεται διάλειμμα ή απλά πέφτει η απόδοσή του, εξού και οι καθυστερήσεις. Προγραμματίστε λοιπόν 15 λεπτα διαλείμματα, και αν μπορείτε απομακρυνθείτε για λίγο από το χώρο που εργάζεστε για να κάνετε ένα γρήγορο restart στο μυαλό σας!

4. Μη φοβάστε τα dealines
Μπορεί να μοιάζουν απειλητικά, όμως αν το δείτε αλλιώς, τα deadlines μπορούν να σας βοηθήσουν να κερδίσετε πολύτιμο χρόνο. Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως δουλεύουμε αποτελεσματικά μόνο όταν βάλουμε τον εαυτό μας σε ένα χρονικό πλαίσιο- όταν δεν γίνεται αυτό, απλά αναβάλλουμε την διεκπεραίωση μέχρι να μην πάει άλλο, και τελικά αγχωνόμαστε διπλά! Βάλτε ρεαλιστικά deadlines, και παρακολουθήστε την πρόοδό σας για να δείτε τελικά τι είναι αυτό που κλέβει την προσοχή σας μέσα στη μέρα. Όχι μόνο θα ολοκληρώσετε τις δουλειές σας αλλά θα βγάλετε και πολύτιμα συμπεράσματα για τα επόμενα projects.

Πηγή: queen.gr